Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي با بيان اينکه دولت برنامه هاي خاصي براي بهبودي وضعيت معيشتي مرزنشينان دارد، گفت: مرزنشينان نگران ماليات کارت هاي الکترونيکي نباشند زيرا سياست دولت تدبير و اميد حمايت از آنان است.

رضا حسيني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در رابطه با نحوه اخذ ماليات از کارت هاي الکترونيکي مرزنشينان، بيان کرد: مرزنشيناني که ميزان درآمد سالانه آنان از طريق اين سيستم کمتر از 216 ميليون ريال باشد، شامل پرداخت ماليات نمي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين به دارندگان کارت هاي پيله وري مرزنشينان هشدار داد که در صورت واگذاري کارت هاي خود به ساير افراد، در محاسبه ماليات کارت هاي خود حساس باشند زيرا در برخي مواقع افرادي سودجو از اين کارت ها سوء استفاده مي کنند و دارندگان کارت ماليات هاي سنگين را متحمل مي شوند.
وي همچنين با اذعان به اينکه تصويب قانون افزايش عوارض خروج از کشور و ادغام بازارچه هاي مرزي با گمرکات باعث نگراني مرزنشينان شده است، افزود: در تصويب قانون افزايش عوارض خروج از کشور برخي مسائل معيشتي و اجتماعي مرزنشينان پيش بيني نشده بود و اين موضوع هم اکنون در مجلس شوراي اسلامي در حال اصلاح به نفع مرزنشينان است.
وي ادامه داد: مرزنشينان نبايد نگران ادغام بازارچه هاي مرزي با گمرکات باشند زيرا سياست دولت در اين راستا بهبود وضعيت معيشتي مرزنشينان است و به همين منظور دولت براي هر نفر هفت ميليون ريال و حداکثر براي چهار نفر از هر خانوار، معافيت گمرکي اجرا مي کند تا به تجارت خرد مرزنشينان آسيبي نرسد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي اضافه کرد که انتظار مي رود تمامي کوله بران از معافيت مالياتي بهره مند شوند.
به گزارش ايرنا اکنون که بيش از يک ماه از اجراي اين طرح مي گذرد، مرزنشينان با نگراني هايي چون بازار سياه کارت هاي الکترونيکي، تاخير در ترخيص، ممنوعيت توکيل کارت ها، ماليات بر درآمد و پايين بودن ميزان تخفيف روبرو هستند و رفع اين نگراني ها در افزايش تجارت مرزي آنان تاثيرگذار خواهد بود.
3214/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت؛ جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: طرح کدینگ به منظور صیانت از سرمایه‌های ملی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و همچنین پیشگیری از ورود کارت‌های مهاجر، هم‌اکنون در چهار منطقه کرمان، هرمزگان (جنوب شرقی)، زاهدان و چابهار اجرایی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، با اجرای این طرح در این شهرها، فقط خودرو‌هایی که دارای شماره پلاک یا آدرس این شهر‌ها باشند، مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت هستند و سایر خودروها، از جمله خودرو‌های میهمان و فاقد کارت می‌توانند در جایگاه‌های منتخبی که اطلاع‌رسانی شده است، سوختگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌سازی ایجاد شده در کردستان ناشی از تدبیر و نگاه دولت است
  • مردم نگران امدادرسانی در حوادث و آبگرفتگی احتمالی نباشند
  • درخواست صندوق بین المللی پول از پاکستان برای افزایش مالیات‌ها
  • مسافران نگران تامین سوخت در سیستان و بلوچستان نباشند
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت؛ جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • تقویت مشوق‌های سرمایه‌گذاری مولد و رشد صادرات کشور در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • واکاوی شکاف درآمد-هزینه دولت
  • وضعیت اورژانسی اقتصاد؛ ترمز تورم کشیده می‌شود؟
  • وضعیت اورژانسی؛ دولت می‌تواند تورم را کنترل کند؟