Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@23:20:32 GMT

مرگ 3 کارگر در انفجار مجتمع ورزشی خیابان سئول

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۵۹۴۹

مرگ 3 کارگر در انفجار مجتمع ورزشی خیابان سئول

به گزارش ایسکانیوز سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار در مجتمع ورزشی واقع در خیابان سئول درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۱:۳۷ امشب یک مورد انفجار در یک مجتمع ورزشی در خیابان سئول به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در این مجتمع بزرگ ورزشی در قسمت تأسیسات یکی از ساختمان‌ها که فضایی به وسعت بیش از ۳۰۰ مترمربع بود کارگران مشغول کار بر روی یکی از چیلر‌ها و مخازن بودند که به یکباره انفجاری در یکی از مخازن رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه سه کارگر که بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن داشتند به علت شدت انفجار و به تأیید عوامل اورژانس در این حادثه جان خود را از دست دادند

وی به میزان گفت: انفجار منجر به آتش‌سوزی یا تخریب ساختمان نشده، اما تمامی شیشه‌های همان بخش شکسته بود و متاسفانه سه کارگر که بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن داشتند به علت شدت انفجار و به تأیید عوامل اورژانس در این حادثه جان خود را از دست دادند.

ملکی تصریح کرد: در نهایت آتش‌نشانان محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و کارشناسان مشغول بررسی علت این حادثه هستند.

انتهای پیام/

20 / 20 سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران انفجار مهیب جزئیات انفجار مرگبار در مجتمع ورزشی آتش نشانی جان باختن 3 کارگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی تهران انفجار مهیب آتش نشانی جان باختن 3 کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی