Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:53:41 GMT

معرفی باغ جنت شیراز و زیبایی های آن +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۶۲۷۲

معرفی باغ جنت شیراز و زیبایی های آن +تصاویر

خبرگزاری میزان- باغ جنت از جمله باغ های دورهٔ قاجار است که در صحرای کشن واقع در سمت جنوب شهر شیراز، اول جاده بوشهر قرار گرفته‌ است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، باغ جنت از جمله باغ های دورهٔ قاجار است که در صحرای کشن واقع در سمت جنوب شهر شیراز، اول جاده بوشهر قرار گرفته‌ است.


باغ جنت در ابتدای ورودی غربی شیراز و در بلوار امیر کبیر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این باغ زیبا از ویژگی های زیبایی برخوردار است که شاید بتوان از آبنماهای سراسری، سروهای بلند و زیبا، چمنکاری و گلکاری در سراسر باغ و همچنین ایجاد کمپ نوروزی در قسمتی از باغ نام برد.


در این باغ سابقا عمارتی مرغوب از بناهای مشیر الملک وجود داشت که از بین رفته‌ است.

معمولا مسافرین نوروزی می توانند ایام خوبی را در این باغ سپری نمایند.


در ایام نوروز کمپ هایی برای رفاه حال این دسته از مسافران که علاقمند به بازدید از جاذبه های گردشگری، توریستی شیراز و استان فارس هستند، در این باغ زیبا برقرار می گردد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باغ جنت شیراز جاذبه های گردشگری اماکن دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری