Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای شهر «وست هالیوود» در لس آنجلس کالیفرنیا قرار است برای حذف ستاره مشهور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در پیاده روی «مشاهیر» در هالیوود رأی گیری کند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این شورا قرار است طرحی را به رأی بگذارد که شورای شهر لس آنجلس و اتاق بازرگانی هالیوود را تشویق به حذف ستاره ترامپ بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح نوشته شده است: «شورای شهر قرار است به خاطر رفتارهای منزجر کننده دونالد ترامپ با زنان و دیگر اقدامات او که با ارزشهای وست هالیوود، منطقه، ایالت و حتی کل کشور مغایرت دارد، شورای شهر لس آنجلس و اتاق بازرگانی هالیوود را برای حذف ستاره مشهور او از خیابان مشاهیر تشویق کند.»

رأی گیری برای حذف ستاره دونالد ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود

شورای شهر وست هالیوود در ادامه این طرح نوشت: «داشتن یک ستاره در پیاده روی مشاهیر یک امتیاز محسوب می شود که ستاره دونالد ترامپ به خاطر رفتار ناپسندی که او با زنان داشته است --که از جنبش های اعتراضی علیه او مشخص است-- نباید در هالیوود و جوامع صنعت سرگرمی مورد قبول باشد.»

ارائه این طرح حدود چند هفته پس از آن رخ داد که یک مرد با کلنگ ستاره ترامپ را در پیاده روی مشاهیر در هالیوود تخریب کرد. شخصی به نام «آستین کلی» مسئولیت تخریب ستاره ترامپ را بر عهده گرفت و خود را به پلیس تحویل داد. از زمان روی کار آمدن ترامپ، ستاره مشهور او در این خیابان تاکنون 2 بار از سوی معترضان به سیاست های او تخریب شده است.

در پیاده روی مشاهیر هالیوود بیش از 2000 ستاره برای بازیگران، تهیه کنندگان، موسیقی دانان و همه افراد سرشناس دیگر قرار دارد. مدیریت این پیاده رو بر عهده اتاق بازرگانی هالیوود است. اتاق بازرگانی هالیوود پیشتر اعلام کرده است که هرگز به خاطر ایجاد یک اختلاف یا منازعه، ستاره های این پیاده رو را حذف نخواهد کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا پیاده روی هالیوود شورای شهر زنان صنعت موسیقی پیاده روی رئیس جمهور آمریکا هالیوود ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک

بازیگران در سینمای آمریکا گرفتار پدیده آزارهای جنسی شده‌اند. آنها با راه‌اندازی جنبشی در فضای مجازی درباره این موضوع صحبت کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت