Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@03:54:07 GMT

نقش معلم نهضت سواد‌آموزی را در فیلم دوچ بازی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۶۶۷۱

نقش معلم نهضت سواد‌آموزی را در فیلم دوچ بازی می‌کنم

کوروش زارعی  گفت: بازی در فیلم سینمایی دوچ که اولین فیلم سینمایی امیر مشهدی عباس است، نخستین تجربه حضورم در فیلم سینمایی است.

کوروش زارعی در گفتگو با خبرنگار فیلم خبرگزاری آنا گفت: در فیلم سینمایی دوچ در نقش معلم نهضت سوادآموزی یک روستا بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: قصه این فیلم از این قرار است که دو بچه که از دانش‌آموزان ممتاز منطقه هستند تصمیم می‌گیرند که پیرزنی را باسواد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌خواهند از این طریق جایزه یک مسابقه را که دوچرخه است، برنده شوند. آنها تلاش می‌کنند تا پیرزن را باسواد کنند و معلم نهضت سوادآموزی هم تلاش دارد تا به آنها کمک کند.

این کارگردان و بازیگر تئاتر بیان کرد: مشهدی عباس این فیلم را برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده کرده و به تبع این فیلم سینمایی به زودی در اصفهان به نمایش در می‌آید.

در این فیلم سینمایی که به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در دست تولید قرار گرفته، بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/4031

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند / جایگاه معلم و ارزش علم آموزی از منظر امام رضا(ع)
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد