Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@11:40:25 GMT

تعویق مهمانی ویژه ایران در نمایشگاه کتاب تورین

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۶۷۴۰

تعویق مهمانی ویژه ایران در نمایشگاه کتاب تورین

به گزارش پارس نیوز، 

محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در بازدیدی که هفته گذشته از خبرگزاری تسنیم‌،داشت،‌ از به تعویق افتادن مهمانی ویژه ایران در نمایشگاه کتاب تورین خبر داد و گفت:  این موضوع در حال بررسی است.

برای بررسی جزئیات ماجرا به سراغ امیرمسعود شهرام‌نیا رئیس موسهس نمایشگاه‌های فرهنگی رفتیم،‌ شهرام‌نیا از احتمال مهمان ویژه شدن ایران برای سال 2020 در نمایشگاه کتاب تورین خبر داد و گفت:‌ اصل دعوت نمایشگاه کتاب تورین ایتالیا جدی است، ماسیمو برای، رئیس نمایشگاه کتاب تورین ایتالیا که برای شرکت در نمایشگاه کتاب تهران آمده بود،‌ ملاقاتی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ملاقات با توجه به مهمان ویژه شدن ایتالیا در نمایشگاه تهران درباره بحث حضور ایران در ایتالیا بحث شد، توافق قبلی ما هم این بود که ایران در یکی از نمایشگاه‌های مهم ایتالیا مهمان ویژه باشد،‌ که ایتالیایی‌ها این را پذیرفتند.

شهرام‌نیا تصریح کرد: پیشنهاد ما برای سال 2019 نمایشگاه کتاب تورین بود،‌ اما آنها گفتند که چون شهر تورین به عنوان پایتخت کتاب جهان از طرف یونسکو در سال 2020 معرفی شده است‌، بهتر است ما نیز در آن سال مهمان ویژه شویم. این موضوع را در حال رایزنی هستیم تا هر چه سریعتر نتیجه مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون ایران نمایشگاه کتاب ایتالیا وزیر فرهنگ و ارشاد پایتخت جهان یونسکو ایران پایتخت معاون نمایشگاه کتاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود