Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گرچه تصور می شد با پیشنهاد برایتون به مرتضی پورعلی گنجی ،مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان،باشگاه ترابزون از خرید بازیکن سابق السد منصرف شود،اما به نظر می رسد این باشگاه برای جذب مرتضی مصمم است.

به گزارش رسانه های مختلف ترکیه، از جمله شبکه تلویزیونی «سوپر حبر»،«حبرلر» و «سی ان ان ترکیه» سران باشگاه ترابزون بار دیگر از پورعلی گنجی و مدیر برنامه های این بازیکن دعوت کرده اند تا با حضور در این کشور یک بار دیگر پای میز مذاکره بنشینند و آخرین صحبت ها رد و بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابزون که به تازگی وحید امیری و مجید حسینی دو بازیکن سابق سرخابی های تهران را به خدمت گرفته، حاضر است به پور علی گنجی نیز دستمزدی برابر با امیری بپردازد.یعنی سالانه 750 هزار یورو

ضمن آن که با احتساب پاداش های عملکرد، مبلغ دستمزد او افزایش نیز خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ترکیه تیم ملی فوتبال جام جهانی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات