Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند هزار ساعت مچی گران‌قیمت قاچاق در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز دوشنبه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد از ارسال تعداد قابل توجهی ساعت مچی به مقصد کیش اطلاع حاصل کردند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی همکاران ما با شناسایی مالک این ساعت‌ها و در حالی که وی قادر به ارائه هیچ‌گونه مدارک گمرکی درخصوص این ساعت‌ها نبود،ماموران پلیس فرودگاه‌ وی را دستگیر و حدود 1000 ساعت مچی خارجی گرانقیمت را ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ساعت‌ها دارای برچسب شبنم بودند افزود: این ساعت‌های گرانقیمت که قرار بود به مقصد کیش بارگیری شوند هریک ارزشی بین 1.5 تا 8 میلیون تومان داشتند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد بخشی از این ساعت‌ها در دفتر شرکت است که پس از دستور مقام قضایی تعداد قابل توجهی کشف شد و در مجموع 5450 ساعت مچی گراپقیمت به ارزش تقریبی 3.5 میلیارد تومان توقیف شد.

به گفته مهری شریک این فرد سال گذشته به اتهام قاچاق 50 هزار دلار دستگیر شده بود.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قاچاق دلار رئیس پلیس فرودگاه قاچاق ماموران پلیس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیمی از از پروازها از دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و مشهد انجام شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت از رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: دو سوم از مسافران و نیمی از از پروازها از دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و مشهد انجام شده است.

وی افزود: این دو فرودگاه در مجموع میزبان نشست و برخاست چهار هزار و ۹۱۴ پرواز و اعزام و پذیرش ۶۱۵ هزار و ۹۵ مسافر بوده اند.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش ۷۶ هزار و ۸۷۰ مسافر و نشست و برخاست ۶۷۳ پرواز، فرودگاه بین المللی اصفهان با اعزام و پذیرش ۴۷ هزار و ۹۶۷ مسافر و نشست و برخاست ۴۲۴ پرواز و فرودگاه بین المللی تبریز با اعزام و پذیرش ۴۴ هزار و ۴۲۱ مسافر و نشست و برخاست ۴۱۲ پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه های بین المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها داشته اند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام (ره) نیز به یک هزار و ۷۲۶ نشست و برخاست هواپیما سرویس کنترل ترافیک هوایی و کمک ناوبری ارائه داده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد
  • عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد + عکس
  • عکس عجیب واردات گوسفند از استرالیا در فرودگاه مهرآباد!