Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیاتی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به فعالیت 11 هزار و 730 آمران به معروف و نهی از منکر در استان اشاره کردو گفت : امسال بیش از 2 هزار گروه آمر به معروف و نهی از منکر در استان فعال می‌شود.

وی به فعالیت گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشت و بیان کرد: فعالیت فعالان گروه طلایه‌داران به صورت مستمر شرایط را برای ورود افراد بیشتری به میدان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سطح و تاثیر تذکر لسانی در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: اگر همگان در این خصوص درست به وظایف خود عمل کنیم، دغدغه‌ها خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

بیاتی از اجرای برنامه‌های مختلفی با محتواهای متنوع در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر(آغاز ماه محرم) خبر داد و گفت: با حکم دادستانی کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی با مظاهر فساد برخورد می‌‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

فعالیت گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امربه معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح چهارشنبه در دیدار با گروه‌های فعال مردمی محله محور محلات کرمانشاه با عنوان مجموعه هم اندیشی اجتماعی (هما) که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری و دستیار مردمی سازی استانداری برگزار شد، با تشریح ظرفیت‌های اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: وضعیت اجتماعی کرمانشاه ظرفیت و پذیرش کار جبهه‌ای و تشکیلاتی دارد.

وی به طراحی قالب انسجام آفرین بین بازیگران و فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مأموریت دعوت و هماهنگی از گروه‌های مردمی اجتماعی محلات بر عهده دستیار مردمی‌سازی است.

وی ادامه داد: ضروری است در زمان کوتاهی نشست گردهمایی و هم اندیشی فعالان اجتماعی مردمی محله محور کرمانشاه صورت گیرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی هما به تشریح فعالیت‌های ۳ ساله مجموعه هما از سال ۱۴۰۰ با عملیات «فجر احسان» تا سال ۱۴۰۳ با عملیات «بیتوته مصلحین» و تقریباً هر ماه یک عملیات جمعی بین محلات کرمانشاه و برگزاری حدود ۶۰ نشست طراحی نظام مسائل و مطالبه گری از مسئولین پرداختند و راهبرهای آتی این جبهه مردمی اجتماعی را مطرح کرده و خواسته‌هایی در رسمیت دادن به این ظرفیت شبکه سازی مردمی، مطرح شد.

کد خبر 6080502

دیگر خبرها

  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه