Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه کیهان به نقل از داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که درحال حاضر مطالبش در این روزنامه منتشر می شود،خطاب به رضاپهلوی نوشت: آقای رضا پهلوی - حالم از بوی گند نظام سلطنتی بابات و بابابزرگت به هم می‌خوره! این که در قرن 21 هنوز فسیل‌هایی باشن که شاخص مشروعیت یک حکومت رو در «اسپرم اعلی‌حضرت» و انتقال آن سلطنت را ازطریق انتقال همان «اسپرم» به صلب «آقازاده اعلی‌حضرت» فلسفه‌بافی می‌کنند! چنین فسیل‌هایی قبل از سلطنت شایسته تاکسیدرمی‌اند! وجود شما توهین به شعور بشریته!


امیراصلان ‌افشار رئیس دفتر تشریفات شاهنشاهی در خاطراتش می‌نویسد: درون اتاق کارم نشسته بودم ناگهان شاه وارد اتاق شد و روی صندلی ارباب رجوع نشست و من تعجب کردم و گفتم اعلی‌حضرت چه اتفاقی افتاده؟ گفت سفیر آمریکا الان دفتر من بود و گفت من باید برم!


ظاهرا نوکری در خاندان پهلوی هم ژنتیک است و هم ژنریک! پدربزرگ را انگلیس بر تخت سلطنت نشاند! و بموقع هم از صندلی برداشت! پدر را آمریکا در کودتای 32 به سلطنت برگرداند و به موقع هم امریه خروج برایش صادر کرد!
آخرین باقیمانده این سلطنت منقرض شده نیز تا ریاض می‌رود و در رویای بازتولید سلطنت دست تکدی مقابل حکام سعودی دراز می‌کند و 40 میلیون دلار «پول توجیبی» می‌گیرد!

 

17302

کلید واژه‌ها : رضا پهلوی - روزنامه کیهان - رضاخان پهلوی - محمد رضا پهلوی -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا پهلوی روزنامه کیهان رضاخان پهلوی محمد رضا پهلوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ| بابا رضا

چهارشنبه های امام رضایی(ع)

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081719 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر به ایران قدیم؛ این مرد خلبان مخصوص بالگرد اشرف پهلوی بود (+عکس)
  • ادامه سریال قدیمی آیینه ساخته می‌شود؟
  • تمسخر ملكه اليزابت و آداب سلطنتی توسط مگان مارکل
  • نماهنگ| بابا رضا
  • سرگذشت عجیب «سنگ سرنوشت»؛ از پلّکان تا نماد سلطنت (+عکس)
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)