Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح آبرسانی به دشت سیستان از پیشرفت فیزیکی 66 درصدی این طرح خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- ‌صالحی در نشست قرارگاه عملیاتی طرح انتقال آب با لوله به اراضی شمال استان افزود: طرح آبرسانی به 46 هزار هکتار اراضی کشاورزی شمال سیستان و بلوچستان از طرح‌های بزرگ ملی است که با همکاری دو وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در این منطقه در حال اجراست‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی بیان کرد: از 17 ایستگاه پمپاژی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده 14 ایستگاه پمپاژ بانصب 157 دستگاه الکتروپمپ آماده بهره برداری است‌.

وی گفت:  3 ایستگاه اصلی باقی مانده از خروجی چاه نیمه 1 و4 هم تاکنون60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد‌.

وی با بیان اینکه از 46 هزار هکتار معادل 27 هزار هکتار زیرساخت های شبکه آماده شد ،گفت: اولویت استفاده از این طرح در فصل زراعی جاری با اراضی است که آب مورد نیاز آنها از کانال خروجی چاه نیمه 4 انجام می‌شود‌.

پیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: در تلاشیم در راستای تولید محصولات استراتژیک به سمت تولید کشت محصولاتی با الگوی مطمئن اقتصادی و اشتغال در منطقه برویم‌.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در اجرای طرح آبرسانی به دشت سیستان 2 هزار و 800 نفر با 870 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول به کارند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام طرح انتقال آب منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل