Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: براساس نتایج حاصله از طرح ارزیابی عملکرد بخشداران، تغییر یا جابه جایی برخی از آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صفر فضلی همایش فرمانداران و بخشداران با ارائه نمودارهای نتایج ارزیابی عملکرد بخشداران بیان کرد: این ارزیابی بر اساس شاخص های سیاسی - اجتماعی، عمرانی، ویژگی های فردی و ویژگی های مدیریتی صورت گرفته و بر مبنای آن، عملکرد بخشداران در پنج گروه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف دسته بندی  شده که بر اساس نتایج حاصله، هیچ یک از بخشداران در گروه های عالی و خیلی ضعیف قرار نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: طرح ارزیابی عملکرد فرمانداران هم به زودی آغاز می شود و باید توجه داشت نتایج این ارزیابی، مبنای تغییرات و جابه جایی های آتی خواهد بود.

 

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین با اشاره به انجام امور جاری در بخشداری ها و فرمانداری ها خاطر نشان کرد: فرمانداران و بخشداران باید علاوه بر امور روزمره، در حوزه برنامه ریزی و سیاستگذاری، موتور مدیریتی خود را بر یکی از سرمایه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا نمادین بنا نهاده و بر این اساس در هرسال یک سیاست و یا برنامه شاخص را به عنوان هدف خود در فرمانداری و یا بخشداری تعیین و اجرا کنند.   

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار تحریم خبرگزاری شبستان حسن روحانی نمایشگاه مطبوعات دولت حج خودرو شیراز بخشداران استانداری قزوین فرمانداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، اظهار کرد: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 749136

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد