Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:24:17 GMT

برنامه قطع برق احتمالی تهران+جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۷۸۸۳

برنامه قطع برق احتمالی تهران+جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و همچنین محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.

بر همین اساس به اطلاع می‌رساند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمانبندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته و بر اساس ساعت زمانی مشخص، اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکین می‌توانند با مراجعه به این لینک و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمانبندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاعات حاصل کنند.

گفتنی است گروه‌بندی اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است و صرفاً جدول زمانبندی تغییر می‌کند.

کد خبر 4368997

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان تهران صنعت برق مصرف برق بانک مرکزی ایران گمرک قیمت نفت تولید نفت قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران بازار ارز نیروگاه برق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد