Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دلیل موجهی برای در اختیار نگذاشتن سالن ورزشی آزادی برای برگزاری طنز دکتر سلام وجود ندارد، اضافه کرد: تخریب اماکن ورزشی بهانه وزارت ورزش است و نمی‌خواهد این برنامه برگزار شود. احمد سالک کاشانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تذکر روز گذشته قاضی زاده هاشمی در صحن علنی مجلس در پی ممانعت از برگزاری جشن ۵ سالگی "دکترسلام" گفت: انتقاد منطقی که موجب ارتقاء مسائل کشور شود برای جامعه مفید است و دولت دوازدهم باید این را با تمام وجود درک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد اگر تخریبی باشد مناسب نبوده و ما موافق آن نیستیم لذا انتقاد تعریف شده، منطقی و مستحکم باید صورت بگیرد و دولت پذیرای آن باشد.
وی با بیان اینکه دلیل موجهی برای در اختیار نگذاشتن سالن ورزشی آزادی برای برگزاری برنامه دکتر سلام وجود ندارد، اضافه کرد: تخریب اماکن ورزشی بهانه وزارت ورزش است و نمی‌خواهد این برنامه طنز برگزار شود. فلذا تخریب صندلی و چمن با برگزاری یک برنامه طنز تخریب نمی‌شود.
نماینده مجلس در پایان تاکید داشت: باید از وزیر ورزش پرسید که چرا انتخابات ریاست جمهوری در اماکن ورزشی برگزار می‌شود و مجوز به آن داده می‌شود، اما به یک برنامه طنز پرطرفدار که منتقد دولت است مجوز داده نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سالک جشن دکتر سلام پنج سالگی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام آوران آرام گرفت. در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز ۱۲ اردیبهشت پس از مدتها تحمل بیماری درگذشت.

کد خبر 6097851

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز