Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جواد(ع) در روزهای (۲۰ و ۲۱ مرداد) با حضور امام جمعه همدان در محل آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جواد(ع) در روزهای 20 و 21 مرداد ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در محل آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مورخ  (20 مرداد) آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان به سخنرانی خواهند پرداخت و مداح مراسم نیز حاج مهدی روحی می باشند.

 

وی ادامه داد: در مورخ ( 21 مرداد) حجت السلام والمسلمین ماندگاری به سخنرانی خواهند پرداخت و مداح مراسم نیز حاج  یزدان ناصری می باشند.

 

حجت الاسلام سید حسینی  اظهار داشت: همچنین در (22 مرداد) سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و فاطمه الزهرا(س) و روز ازدواج مراسم ازدواج و عقد پنج زوج جوان در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان  بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مبلغ 300 هزار تومان هم از طرف اوقاف به هر زوج اهدا می گردد، گفت:  به زوج هایی که در مورخ 22 مرداد مراسم آن ها در امامزاده عبدالله برگزار شود این مبلغ تعلق می گیرد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس تحریم روز خبرنگار خبرگزاری شبستان علی لاریجانی دولت حج سبک زندگی منتظرانه سیاسی اخبار شهادت امام جواد ع استان همدان امامزاده یحیی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان موسی جهان بیکی پدر شهید در این دیدار گفت : شهادت فرزندم، را افتخار می دانم که نصیب ما شده است.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا نیز در این دیدار گفت : شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل گشت .

شهید جواد جهان بیکی شانزدهم فروردین امسال در حمله تروریستی جنوب شرق کشور در چابهار به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود