Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه با حربه جنگ اقتصادي و تحريم هاي همه جانبه به مصاف جمهوري اسلامي برخواسته اند، گفت: اين بار جنگ تمام عيار دشمن با نظام اسلامي شکل سياسي، اقتصادي، فرهنگي و رواني دارد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتيپ حاتمي در جمع کارکنان صنايع الکترواپتيک اصفهان با اشاره به بازديد خود از اين صنايع اظهار داشت: بحمدالله حرکت، رشد، پيشرفت و بالندگي در کليه اجزاي صنايع الکترواپتيک محسوس و ملموس بود و خداوند متعال را بابت داشتن چنين مجموعه اي متشکل از انسان هاي توانمند، مومن، انقلابي، جوان و متخصص شاکريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه صنايع الکترواپتيک وزارت دفاع با عملکرد مثبت و توانمندي هاي منحصربه فرد خود مورد اعتماد و وثوق نيروهاي مسلح بوده و فرماندهان و مسئولين همواره به نيکي از آن ياد مي کنند، افزود: اهميت و جايگاه اين صنعت  در اقتدار و پيشرفت¬هاي صنعت دفاعي در سال‌هاي اخير بر کسي پوشيده و پنهان نيست و اين صنعت در ابعاد مختلف موجب سربلندي وزارت دفاع و صنعت دفاعي کشور شده ¬است.


وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه متاسفانه در سال هاي اخير شاهد بروز مشکلات و مسائل جدي که موجب ايجاد ناامني در منطقه شده است بوده ايم، تصريح کرد: گروه تروريستي داعش با حمايت هاي گسترده نظام استکبار با هجوم به سوريه و عراق، خسارت هاي جبران ناپذيري را در اين کشورها به جاي گذاشتند که کشته و زخمي شدن صدها هزار نفر و آوارگي حدود 20 ميليون انسان بي گناه از زن، مرد، پير و جوان، دستاورد جنايت هاي پليد اين گروه هاي تکفيري و اربابان شيطان صفتشان بوده است.


امير سرتيپ حاتمي خاطرنشان کرد: اما جهانيان شاهد بودند که تمام هيمنه غرب با سرمايه گذاري هاي مالي، سياسي، تجهيزاتي و تسليحاتي از اين گروه هاي تروريستي و فريب خورده با مقاومت و ايستادگي محور مقاومت و به زمين ريخته شدن خون پاک هزاران جوان مومن و انقلابي شکست و روسياهي براي هميشه تاريخ بر پيشاني نظام سلطه باقي ماند و حمايت هاي بي حد و حصر از اين جنايتکاران تاريخ ناکام ماند و سرمايه گذاري بلند مدت آنها به هدر رفت.


وي در همين زمينه تاکيد کرد: اما در اين موفقيت و پيروزي بزرگ در شکست تروريست ها و اربابان پليدشان، علاوه بر ايثار و مجاهدت جوانان پاکباخته و شيفته اهل بيت (ع)، پشتيباني هاي ارزنده صنعت دفاعي کشور از محور مقاومت بسيارتعيين کننده و نقش آفرين بود.


وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه رژيم صهيونيستي با توليد و حمايت از داعش به عنوان جرثومه فساد در صدد آن بود تا اسلام اين مکتب روحبخش و انسان ساز را به عنوان يک مکتب افراطي، آدم کش و ضدبشري معرفي کند، ادامه داد: اما زهي خيال باطل که مردم آگاه و آزادي خواه جهان به نقشه شوم آنها پي برده و بين اسلام واقعي و اسلام جعلي صهيونيستي ـ آمريکايي تفاوت قائل شدند.


وي در عين حال متذکر شد: امروز با شکست توطئه دشمن در ايجاد ناامني در مرزهاي جمهوري اسلامي از طريق ناامن سازي کشورهاي همسايه، با توطئه ديگري از سوي دشمن مواجه هستيم که اين بار با حربه جنگ اقتصادي و تحريم هاي همه جانبه به مصاف جمهوري اسلامي برخواسته اند که اين نيز در واقع روي ديگر همان سکه است.


وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به پيشنهاد مذاکره رئيس جمهور آمريکا بدون پيش شرط اشاره کرد و گفت: واضح است که اين بار جنگ تمام عيار دشمن با نظام اسلامي شکل سياسي، اقتصادي، فرهنگي و رواني دارد و در واقع در همان استراتژي تعريف مي شود.


امير سرتيپ حاتمي به بدعهدي و پيمان شکني هاي آمريکا در توافقنامه بين المللي برجام اشاره کرد و اظهار داشت: حاصل 12 سال مذاکره و گفت گو و نهايتا توافق برجام که به تاييد و تصويب سازمان ملل متحد نيز رسيد با بدعهدي تاريخي شيطان بزرگ مواجه شد که بايد همگان از اين رفتار غيرمتعهدانه آنها درس گيرند و به عمق کينه و عداوت آمريکايي ها با ملت بزرگ ايران پي ببرند.


وي به اظهارات مداخله جويانه وزير امور خارجه آمريکا در ارتباط با کشورمان اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي با وجود مشکلاتي که درون خود دارد، به راحتي مي تواند با وحدت، همدلي، اتحاد و يکپارچگي اين مسائل را از سر راه بردارد و قله هاي افتخار و عزت برسد.


امير سرتيپ حاتمي با بيان اينکه بايد نقشه و حيله دشمن را خوب بشناسيم و آن را تحليل و با درايت و تدبر از اين مرحله حساس عبور کنيم، گفت: بايد به وعده الهي " يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم "  ايمان داشته باشيم و با ايستادگي، پشتکار، همت و وحدت کلمه در سايه سار ولايت فقيه با سربلندي خواهيم توانست دشمن را يک بار ديگر شکست داده و سرافکنده کنيم.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار تحریم خبرگزاری شبستان علی لاریجانی سبک زندگی منتظرانه مهدویت حسن روحانی نمایشگاه مطبوعات دولت جنگ اقتصادی امیر حاتمی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده‌ایم، گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور بالاتر از ۶درصد است که بخش نفت و گاز در این آمار سهم بسزایی دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، محسن منصوری در حاشیه دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع کارگران گفت: اینجا سخن از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است. امروز در نبرد بزرگ اقتصادی ما، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهوری از شما کارگران قدردانی کنم که برای عزت و سربلندی ایران تلاش می‌کنید. امروز به استقلال کامل در حوزه نفت رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است که نقشی تعیین‌کننده در اقتصاد کشور دارد.

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری بیان کرد: در تلاش برای رسیدن به ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون بشکه هستیم و برای توفیق حداکثری، همه ابزارهای موردنیاز در دسترس است.

منصوری تصریح کرد: همه مؤلفه‌های موفقیت یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده است تا هرچه زودتر به توفیق نهایی برسیم. امروز ایران به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امور به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بازسازی تجهیزات صنعت نفت، مقدار تولید بیشتر از روزهای پیش از تحریم است، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هرکجا میدان را به نیروی جوان، متعهد و متخصص داخلی داده‌ایم پیشرفت کرده‌ایم و هرکجا که نگاه به بیرون داشته‌ایم موفق نبوده‌ایم.

منصوری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تلاش برای رفع مسائل بزرگ کشور هستند و این از افتخارهای صنعت نفت، جامعه کارگری و... است. در کنار این تلاش‌ها، توجه به محیط پیرامونی حائز اهمیت بوده و در صنعت نفت به مسئولیت‌ اجتماعی توجهی ویژه‌ شده است.

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها