Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@09:56:49 GMT

«الف لام خميني» رونمايي مي شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۸۶۳۷

«الف لام خميني» رونمايي مي شود

کتاب«الف لام خمینی» هفته آینده در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومي موسسه خانه كتاب، آئين رونمايي از كتاب«الف لام خميني» دوشنبه (۲۲مردادماه) با حضور جمعي از اهالي قلم و مسئولان فرهنگي در پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري برگزار مي شود.

 

در آئين رونمايي اين كتاب، حجت‌الاسلام علي‌اكبر ناطق‌نوري، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي و هدايت‌الله بهبودي در مورد كتاب «الف لام خميني» سخنراني مي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

كتاب «الف لام خميني» از سوي موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي منتشر شده است و با معرفي خاندان امام خميني آغاز مي شود و سير زندگي روح الله را از تولد، نشو و نما، تحصيل در زادگاه، ادامه درس آموزي در اراك و مهاجرت به حوزه علميه قم پي مي گيرد.

 

مي توان اين زندگينامه را به دو بخش كلي تقسيم كرد. اول، زندگي علمي حضرت روح الله خميني در قم كه بيش از چهل سال از عمر او را در بر گرفت. امام خميني در اين چهار دهه درس گرفت، درس داد، نوشت و ماترك چشمگيري از منشورات و شاگردان به جا گذاشت. دوم، زندگي سياسي حضرت امام است كه از اواسط سال ۱۳۴۱ شمسي آغاز مي شود و با فراز و نشيب هاي فراوان شانزده سال بعد، به پيروزي نهضت اسلامي در سال ۱۳۵۷ مي رسد.

 

علاقمندان براي حضور در آئين رونمايي از كتاب «الف لام خميني» مي توانند دوشنبه (۲۲ مردادماه) ساعت ۱۷ به پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري واقع در خيابان انقلاب اسلامي، خيابان برادران مظفرجنوبي، سالن همايش هاي پژوهشكده فرهنگ،هنر و معماري مراجعه كنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار تحریم خبرگزاری شبستان علی لاریجانی نمایشگاه مطبوعات حسن روحانی دولت خودرو مذاکره با آمریکا الف لام خميني خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محفلی از جنس نور که تلاوت قرآن در آن دل ها را جلا می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند