Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:10:31 GMT

دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۸۶۳۸

دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه گرفته است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه رفته ودر پی جابجا شدن ارزش ها در جامعه هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه شب گذشته در گردهمایی اصحاب رسانه عضو کانون بسیج رسانه شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات، که در محل سپاه ناحیه تربت حیدریه با حضور رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، رئیس انجمن خبرنگاران درمحل نمازخانه سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد گفت:تجزیه و تحلیل و برآورد سیاستمداران آمریکایی مبنی بر براندازی و انحراف نظام اسلامی به سال ۹۶ ختم می شد اما بعد از اتفاقات دیماه و آشوب های خیابانی، آمریکایی ها در اتاق فکرهای خود به این نتیجه رسبدند که برای موفقیت طرح های خود باید نارضایتی ها را به قشر ضعیف جامعه تسری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:آمریکایی ها هر لحظه از کوچکترین اتفاقات داخلی ایران به دنبال سوء استفاده و بهره برداری بودند و هستند و لذا همگان باید بدانند افرادیکه اقدام به آشوب و ناامنی می کنند یا نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند و یا در دام آنها گرفتار شدند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه، خط مقدم نظام اسلامی همچنان مقتدر و با صلابت در حرکت است، افزود: امروز آمریکایی ها عقبه استراتژیک نظام را مورد هجمه قرار داده اند و تمام امیدشان به اتفاقات داخلی کشور است.

نیک یاد اضافه کرد: تلاش دشمن بر این است که نظام اسلامی به چهل سالگی نرسد لذا به گفته خودشان برای تابستان که آبستن برخی بحرانها و آسیب ها در کشور است برنامه ویژه ای با عنوان تابستان داغ تدارک دیدند.

وی بستر این برنامه ریزی را در اجتماعات مردمی و اعتراضات صنفی عنوان کرد و افزود: مردم مطالبات بحقی دارند که باید مسوولان به آن رسیدگی کنند اما این مطالبات نباید فضایی برای موج سواری دشمن و منافقین برای ایجاد اغتشاش و ناامتی فراهم کند.

نیک یاد با بیان اینکه رسانه ها تا جایی که امکان دارند به روشنگری در فضای جامعه بپردازند، افزود: حضور پر رنگ اصحاب رسانه در فضای مجازی می تواند به این روشنگری ها کمک کند، از طرفی بصیرت افزایی باید تداوم داشته باشد تا حامعه اسیر فتنه ها و توطئه ها نشود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه دومین اولویت امروز جامعه را شناسایی و رصد مشکلات و تهدیدات عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه مشکلات را شناسایی کنند و در انتقال و رفع آن مشکل یاری رسان باشند زیرا رسانه بعنوان چهارمین رکن دموکراسی در کشور نقش سازنده و ارزنده ای دارد.

نیک یاد راه پیشرفت و سربلندی کشور را در وحدت و انسجام ملی دانست و افزود: باید مطالبات بحق مردمی را شناسایی و به مسوولان گوش زد کنیم اما نباید از بستر آن فضای برای تنش و التهاب در جامعه پدیدار شود.

وی با بیان اینکه تضارب افکار و سلایق نباید به فعالیتها خللی برساند، افزود: به رغم وجود همه تفکرات سیاسی و حزبی در کنار هم می توان با وحدت و انسجام برای منافع ملی و شهرستانی دغدغه داشت و کار کرد، لذا همه رسانه ها می توانند در این نقش سازنده و ارزنده حضور منسجم و وحدت افرین داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار خبرگزاری شبستان تحریم سبک زندگی منتظرانه اخبار علی لاریجانی مهدویت دولت رسانه فرمانده سپاه تربت حیدریه ارکان نظام روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند و باید از ظرفیت نظام تعلیم و تربیت بیش از این استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارگران و نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه در اردبیل، اظهار داشت: عزت، استقلال و عظمت یک کشور مرهون تحولات علمی است؛ چرا که علم سلطان است و مبدأ تغییر و تحول در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضرورت بها دادن به نظام تعلیم و تربیت را با توجه به نقش تأثیرگذار آن در تربیت نخبگان و نیروهای کارآمد جامعه یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محور و اساس تحول و توسعه نیروی انسانی است، باید به نظام آموزش و پرورش بها داده شود تا بهترین و خلاق‌‌ترین نیروها در این مجموعه پرورش یافته و تحویل جامعه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خیر و نیک، معلم سرشار از برکت برای جامعه و حرکت پیشرونده آن است و باید همه قدر این نیروهای ارزشی را بدانیم و در کنار آنها به تربیت و تعالی نسل آینده کمک کنیم.

عاملی جامعه، خانواده و مدرسه را سه ضلع اصلی اصول و مبانی تربیتی و تحقق نظام تعلیم و تربیت شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: باید در مسیر توسعه و پیشرفت قدر این ذخایر ارزشمند را بدانیم و در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان تلاشی جدی‌تر انجام شود.

وی به نقش و جایگاه کارگران در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و ادامه داد: کارگران عنصر اصلی در تحقق این شعار هستند و باید به تقدس کار و درآمد حاصل از کار شایسته و کسب روزی حلال بهای بیشتری داده شود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارگران در حقیقت چرخ‌های توسعه کشور را با تلاش شبانه‌روزی خود می‌چرخانند و باید این نیروها مورد ارزش و تکریم بیشتری قرار گیرند.

عاملی، همچنین هفته عقیدتی، سیاسی سپاه را به تلاشگران گمنام این عرصه تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد ارزشی شکل گرفت تا بهترین نیروها در مسیر تربیت ارزشی و آسمانی قرار گرفته و بتوان تحولات خوبی را در مجموعه سپاه پاسداران و عظمت تحولی آن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: عقیدتی، سیاسی سپاه در حقیقت کانون اصلی و مرکزیت حرکت تحولی این مجموعه به شمار می‌رود و باید مخلص‌ترین نیروها در این نهاد به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد