Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش موسیقی نواحی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۹۷ با اجرای گروه ها و هنرمندان شرکت کننده مناطق مختلف کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

ایران آنلاین / براساس جدول ارایه شده از سوی دبیرخانه، برنامه های بخش موسیقی نواحی جشنواره ملی موسیقی جوان به ترتیب زیر اعلام شده است:

دوشنبه ۲۲  مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : آذربایجان (تار، قانون، گارمون) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : آذربایجان (کمانچه) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: آذربایجان (قوپوز، دایره، نقاره)
سه شنبه ۲۳ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : شرق و جنوب خراسان (دو تار گروه الف و ب) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : شرق و جنوب خراسان (دوتار گروه ج) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: شرق و جنوب خراسان (آواز)
چهارشنبه ۲۴ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : دف (گروه الف و ب) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : دف (گروه ج)
پنجشنبه ۲۵ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : کردی (شمشال، دوزله، نرمه نای، سرنا، ضرب، دهل، آواز) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : چهار محال و بختیاری (نی)، قشقایی (نی)، بوشهر (نی انبان) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: ترکمن (دوتار و کمانچه)
جمعه ۲۶ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : لرستان (کمانچه) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : لرستان (آواز، سرنا و تمبک)
دوشنبه ۲۹ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ :  تمبک (گروه الف) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : تمبک (گروه ب) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: تمبک (گروه ج)
سه شنبه ۳۰ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : تنبور (گروه الف و ب) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : تنبور (گروه ج) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: آواز و تنبور (گروه الف، ب و ج)
چهارشنبه ۳۱ مرداد
ساعت ۹ تا ۱۳ : مازندران (دوتار و کمانچه) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : مازندران (قرنه، آواز) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: مازندران (لَله وا، سرنا و دسرکوتن)
پنجشنبه ۱ شهریور
ساعت ۹ تا ۱۳ : شمال خراسان (دوتار، گروه الف و ب) - ساعت ۱۴ تا ۱۶ : شمال خراسان (دو تار، گروه ج) - ساعت ۱۷ تا ۲۱: آواز و دوتار
مراسم اختتامیه بخش موسیقی نواحی دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان ساعت ۲۰ روز جمعه دوم شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • راز و رمزهای موسیقی سنتی خراسان: پیوندی فرامرزی از اعماق تاریخ
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی