Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@17:28:41 GMT

نرخ جدید جرائم تخلفات صنفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۹۲۵۱

براساس مصوبه هیات وزیران ،معاون اول رئیس جمهور نرخ جدید " جرائم تخلفات صنفی را اعلام کرد.

به گزارش شریان نیوز،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با ارسال نامه های مشترک به  وزارت صنعت، معدن  و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور نرخ جدید جرائم تخلفات صنفی را اعلام کرد. 
 

هیئت وزیران در جلسه 1397/3/20 به پیشنهاد شماره 60/238947 مورخ 1396/10/26 وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد تبصره (2) ماده (72)  و ماده (74)‌اصلاحی قانون نظام صنفی کشور - مصوب 1392 - تصویب کرد:

1- ارزش ریالی تخلفات مندرج در تبرصه (3) ماده (72)‌قانون نظام صنفی کشور و اصلاح بعد آن به مبلغ چهار میلیون و چهارصد و نود هزار (4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
490.000) ریال تعدی می‌شود.

2- میزان جرایم تخلفات در قانون یادشده به شرح جدول زیر تعدیل می‌شود:
  ردیف تخلفات ارقام/ ریال 1 تبلیغات بدون پروانه کسب معتبر (حداقل) 1200000 2 تبلیغات بدون پروانه کسب معتبر (حداکثر) 300000000 3 تعطیلی منجر به عسر و حرج مصرف کننده (حداقل) 2400000 4 تعطیلی منجر به عسر و حرج مصرف کننده (حداکثر) 24000000 5 عدم درج قیمت در هر بار 960000 6 عدم صدور صورتحساب در هر بار 840000 7 عدم نگهداری صورتحسباب یا عدم ارایه آن به ماموران 720000 8 عدم رعایت مفاد مواد (16) و (17) و مقررات موضوع بند (گ) ماده (37) قانون برای مرتبه اول 2000000 9 عدم رعایت مفاد مواد (16) و (17) و مقررات موضوع بند (گ) ماده (37) قانون برای مرتبه دئم 7600000 10 عدم رعایت مفاد مواد (16) و (17) و مقررات موضوع بند (گ) ماده (37) قانون برای مرتبه سوم و مراتب بعدی 15000000

منبع: تسنیم

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس