Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور مسئولان استانی و کشوری، گروه‌های تئاتر و علاقه‌مندان در گلزار شهدای قزوین گشایش یافت.
در این برنامه علی هوشمند دبیر اجرایی جشنواره ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور ۱۲ گروه از ۱۱ استان در قزوین آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره با برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: شهر قزوین علاوه بر اینکه مهد هنرمندان و اهالی اندیشه است؛ زادگاه شهدایی همچون بابایی، رجایی، ابوترابی و لشگری است و این مایه مباهات همه قزوینی‌هاست.
هوشمند در ادامه گفت: قزوین دارالمؤمنین است و ما افتتاحیه این رویداد را در جوار شهدا برگزار کردیم تا با شهدای این دیار تجدید پیمان کنیم و این برنامه مقدمه‌ای برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره سه هزار شهید استان در قزوین باشد.
وی ضمن تشکر از تمامی مسئولانی که در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همکاری داشتند تصریح کرد: نهادها و ارگان‌هایی همچون مجموعه استانداری، نماینده ولی‌فقیه در قزوین، شهرداری مجموعه سپاه، مؤسسه سپهر سوره هنر و انجمن هنرهای نمایشی کشور در برگزاری این جشنواره ما را یاری کردند.
این مسئول با اشاره به محتوای تئاترهای حاضر در جشنواره گفت: محتوای تئاترها بر محور ارزش‌های انقلاب اسلامی، رویکرد دینی و دفاع مقدس و سیره زندگی شهدا است.
هوشمند پر پایان به مراسم اختتامیه این جشنواره بعد از سه روز فعالیت مستمر در قزوین اشاره و بیان کرد: آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در روز جمعه ۱۹ مرداد ماه در شبستان امام علی (ع) برگزار و گروه‌های منتخب معرفی خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا