Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- بسیاری از پدر و مادرها در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس، فرزندان خود را راهی کلاس‌های مختلف می‌کنند. موسیقی، کارگاه‌های فنی و کلاس‌های ورزشی.

برخی هم فرزندان خود را راهی سرکار می‌کنند تا آنها با فنون مختلف آشنا شوند و برای مدتی استقلال مالی داشته باشند.

حالا می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد این کلاس رفتن یا کار کردن بچه‌ها در تابستان با هم حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- فرزند خود را در تابستان به کلاس‌های آموزشی و ورزشی می فرستید؟

2- با کار کردن بچه‌ها در تابستان موافق هستید؟

3- کدام کلاس‌ها را برای فرزندان خود در تابستان ترجیح می‌دهید؟

4- آیا موافق تداوم این کلاس‌ها در فصل‌های دیگر هم هستید یا خیر؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:30 دقیقه تا 13:00. نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط 90 دقیقه گفت‌وگو/ اگر شما پول داشته باشید آن را در کدام بازار سرمایه گذاری می‌کنید؟ دلار و طلا؟ بورس؟ تولید؟ ملک؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ با طرح سربازی داوطلبانه موافق‌اید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ در تابستان امسال سفر داخلی رفته‌اید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ با استفاده از کمک داور ویدویی (VAR) در لیگ ایران موافق هستید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان موافق هستید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ علت مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ را جه می‌دانید؟/ کار؟ تحصیل؟ زندگی بهتر؟ و... 90 دقیقه گفت‌وگو/ شاخ‌های اینستاگرام 90 دقیقه گفت‌وگو/ با طرح تغییر ساعت ادارات دولتی موافق هستید؟/ اگر با این طرح مخالف هستید، پیشنهاد شما چیست؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ امسال یا سال گذشته به سفر خارجی رفته‌اید؟/ چرا؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ به نظر شما در درگیری اخیر فوتبال حق با کیست؛ کی‌روش یا برانکو؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ با توجه به شرایط اقتصادی کشور کدام کالاها و خدمات را از سبد زندگی خود حذف می‌کنید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ دوست دارید فرزندتان در مدارس دولتی درس بخواند یا غیرانتفاعی؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ وقتی خانه، ماشین، سکه، دلار گران می‌شود شما چه می‌کنید؟ می‌خرید یا نمی‌خرید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو/ آیا ایران به مرحله بعد جام جهانی صعود می‌کند؟ 90 دقیقه گفت و گو/ با کودکان کار چگونه رفتار می‌کنید؟ 90 دقیقه گفت و گو/ در مورد شهروندان افغانستانی که در ایران زندگی می‌کنند با هم صحبت کنیم 90 دقیقه گفت‌وگو؛ آیا با اهدای اعضای بدن بعد از مرگ مغزی موافق هستید؟/ کارت اهدای عضو دارید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ با طرح حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان جدا شده موافق هستید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ نظر شما در مورد لیست تیم ملی و کنار گذاشتن سیدجلال حسینی و وریا غفوری توسط کی‌روش چیست؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ با طرح تعطیلات دو هفته‌ای زمستانی مدارس موافق هستید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ با حضور زنان با لباس محلی در مدارس، دانشگاه و اداره‌ها موافق هستید؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ انتظار شما از شهردار جدید تهران چیست؟ 90 دقیقه گفت و گو؛ چگونه تفریح می‌کنید؟ 90 دقیقه گفت و گو؛ چقدر کتاب می خوانید؟/ کتاب در سبد خرید شما چه جایگاهی دارد؟ 90 دقیقه گفت‌وگو؛ چقدر در مدرسه زبان انگلیسی و عربی یاد گرفته‌اید؟

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: 90 دقیقه گفت و گو تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است