Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: رئیس سازمان بهزیستی کشور به اظهارات یکی از نمایندگان ملت در جلسه امروزمجلس که مدعی شد، وی «رشوه» ۵۰۰ میلیونی برای سکوت در برابر مطرح نشدن مشکلات پرداخت کرده است، واکنش نشان داد.

در جلسه صبح امروز مجلس، رستمیان ـ نماینده دلفان ـ مدعی پرداخت رشوه ۵۰۰ میلیونی توسط رییس بهزیستی برای سکوت در باره وضعیت و مشکلات استان لرستان شد و در عین حال به ممانعت بندپی، رییس بهزیستی، برای ورود این نماینده به برخی استانها برای رسیدگی به مشکلات، صرف۹۰۰ میلیون تومان برای هزینه همایش و مهمانی‌ها، خرید خودروی شاسی‌بلند از محل هزینه خرید ویلچر و کمک به ایتام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد که محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی در گفت وگو با ایسنا، این اظهارات را اتهام خواند و گفت: علت این اتهامات این است که فردی که آقای رستمیان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود اما فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات سازمان بهزیستی رای نیاورد و منصوب نشد و فردی که مورد تایید سازمان بهزیستی بود برای این سمت انتخاب شد. متاسفانه آقای رستمیان دنبال این بود که این فرد را به سازمان بهزیستی تحمیل کند.

وی درباره عملکرد سازمان بهزیستی در استان لرستان نیز گفت: میزان اشتغال تحقق یافته در استان لرستان بیش از برنامه مصوب است و در این مورد راستی آزمایی شده است. همچنین در تمام شهرستان‌های دارای شاخص جمعیتی لازم، اورژانس اجتماعی شروع به کار کرده است که نشان دهنده عملکرد سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

بندپی اظهار کرد: بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در استان لرستان و حتی حوزه انتخاباتی آقای رستمیان حضور یافتم و مشکلات را بررسی و برنامه‌ها را پیگیری کردم.

وی درباره اتهاماتی درمورد انجام سفرهای خارجی‌اش نیز گفت: اینجانب در چارچوب ارائه خدمات جمهوری اسلامی در قالب حمایت از معلولین که مصوبه مجلس هم هست در صحن سازمان ملل حضور یافتم و گزارش این دستاوردهای بزرگ را ارائه دادم. در بسیاری از سفرها شخص وزیر، دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و ... نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  تاکید کرد: این حق را  برای خودم و سایر همکارانم قائل هستم تا از مراجع قضایی این اتهامات را پیگیری کنیم.

 

29215

کلید واژه‌ها : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - استیضاح - علی ربیعی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استیضاح علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی