Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:17:11 GMT

سیاه‌جامگان گمنام به لیگ برتر می رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۹۵۲۲

سیاه‌جامگان گمنام به لیگ برتر می رسد؟

علی حنطه چند روزی است که به عنوان سرمربی باشگاه سیاه جامگان منصوب شده و تاکنون سه جلسه تمرین با حضور او برای باشگاه سیاه جامگان برگزار شده است.

به گزارش "ورزش سه" باشگاه سیاه جامگان پس از کش و قوس های فراوان سرانجام تحت مدیریت سیدهاشم حسینی و با جذب یک اسپانسر خصوصی توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور را به دست آورد؛ حسینی پس از جذب اسپانسر با شعار بومی گرایی به سراغ جذب علی حنطه به عنوان سرمربی باشگاه سیاه جامگان رفت و  آنها سه روز است که تمرینات خود را تحت نظر علی حنطه سرمربی جدید باشگاه سیاه جامگان آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول سه روز گذشته بیشتر علی حنطه به جذب بازیکنان بومی و گمنام از میان افرادی که جویای نام هستند بوده و در خلال آن توانسته با بازیکنان بومی فصول قبل سیاه جامگان که با این تیم خاطره شیرین صعود به لیگ برتر را دارند همانند بهروز افشار، سالار افراسیابی، علیرضا جلیلی، وحید جلالی فر و وحید فارغ را جذب کند.

 

حسین بادامکی هم علی رغم عدم تمدید قرارداد خود در تمرینات حاضر است و به نظر می رسد می خواهد با عقد قراردادی یکساله فوتبال خود را با پیراهن مشکی به پایان برساند؛ همچنین روز گذشته امیرحسین صالحی و عماد وظایفی دو سهمیه امید و جوانان باشگاه سیاه جامگان به همراه محمدحسن عین افشار گلر باتجربه این تیم قرارداد خود را به ثبت رساندند تا ترکیب سیاه جامگان یک ترکیب جوان و با بهره وری از چند بازیکن باتجربه باشد.

 

حنطه در طول تمرینات تیمش در روزهای اخیر بیشتر با چهره ای متفکر در میدان دیده شده است زیرا او به خوبی می داند که در شرایطی سیاه جامگان را پذیرفته است که باید لیگ دسته اول را با سه  امتیاز منفی آغاز کند و از سایر رقبای خود هم کار آماده سازی را دیرتر آغاز کرده است؛ حنطه در مصاحبه های خود در روزهای اخیر بارها به این جمله تاکید کرده است که کار کردن در روزهای سخت را دوست دارد و باید دید او که با عقد قراردادی مشروط و سه ساله هدایت مشکی های خراسانی را برعهده گرفته است می تواند از این آزمون سخت و نفسگیر سربلند بیرون آید یا خیر؟

 

 

 

عکس اختصاصی - عکاس: سبحان جهان پناه

استقلال اهواز دسته یک علی حنطه (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال اهواز دسته یک علی حنطه سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 

ایسنا/کرمان دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان گفت: پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!