Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@02:54:04 GMT

واکنش رییس بهزیستی به ادعای پرداخت «رشوه» ۵۰۰ میلیونی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۹۵۲۹

واکنش رییس بهزیستی به ادعای پرداخت «رشوه» ۵۰۰ میلیونی

به گزارش الف در جلسه صبح امروز مجلس، رستمیان ـ نماینده دلفان ـ مدعی پرداخت رشوه ۵۰۰ میلیونی توسط رییس بهزیستی برای سکوت در باره وضعیت و مشکلات استان لرستان شد و در عین حال به ممانعت بندپی، رییس بهزیستی، برای ورود این نماینده به برخی استانها برای رسیدگی به مشکلات، صرف۹۰۰ میلیون تومان برای هزینه همایش و مهمانی‌ها، خرید خودروی شاسی‌بلند از محل هزینه خرید ویلچر و کمک به ایتام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی در گفت وگو با ایسنا، این اظهارات را اتهام خواند و گفت: علت این اتهامات این است که فردی که آقای رستمیان به عنوان مدیر برای بهزیستی استان معرفی کرده بود اما فاقد شاخص‌های لازم بوده و در کمیته انتصابات سازمان بهزیستی رای نیاورد و منصوب نشد و فردی که مورد تایید سازمان بهزیستی بود برای این سمت انتخاب شد. متاسفانه آقای رستمیان دنبال این بود که این فرد را به سازمان بهزیستی تحمیل کند.

وی درباره عملکرد سازمان بهزیستی در استان لرستان نیز گفت: میزان اشتغال تحقق یافته در استان لرستان بیش از برنامه مصوب است و در این مورد راستی آزمایی شده است. همچنین در تمام شهرستان‌های دارای شاخص جمعیتی لازم، اورژانس اجتماعی شروع به کار کرده است که نشان دهنده عملکرد سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

بندپی اظهار کرد: بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در استان لرستان و حتی حوزه انتخاباتی آقای رستمیان حضور یافتم و مشکلات را بررسی و برنامه‌ها را پیگیری کردم.

وی درباره اتهاماتی درمورد انجام سفرهای خارجی‌اش نیز گفت: اینجانب در چارچوب ارائه خدمات جمهوری اسلامی در قالب حمایت از معلولین که مصوبه مجلس هم هست در صحن سازمان ملل حضور یافتم و گزارش این دستاوردهای بزرگ را ارائه دادم. در بسیاری از سفرها شخص وزیر، دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و ... نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  تاکید کرد: این حق را  برای خودم و سایر همکارانم قائل هستم تا از مراجع قضایی این اتهامات را پیگیری کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به باشگاه‌های هوادار تهران، فولاد و استقلال خوزستان به شرح زیر صادر شده است:

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی