Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع چپ جدیدی جذب نمی‌شود. میراندا اضافه می‌شود و کوکوریا راه جدایی را در پیش می‌گیرد.

طرفداری - بارسلونا تصمیمش را گرفته و خوان میراندا جانشین لوکاس دینیه در سمت چپ خط دفاعی خواهد شد.

به گزارش mundodeportivo، بارسا در این تابستان لوکاس دینیه را با 20.2 میلیون یورو به اورتون فروخت تا خلایی در سمت چپ خط دفاعی به عنوان ذخیره جوردی آلبا ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر گفته شد که ایده باشگاه بر این است که یکی از تیم‌های پایه این پست را پوشش دهد و مدافع چپ جدیدی جذب نشود اما ارنستو والورده علی رغم اینکه در تور پیش فصل از مارک کوکوریا و خوان میراندا بازی گرفت، در آماده بودن آنها تردید دارد.

بحث میان باشگاه و مربی خاتمه پیدا کرده و تصمیم نهایی گرفته شد. خوان میراندا در تیم دوم به کارش ادامه می‌دهد و در صورت نیاز، وارد لیست تیم اول برای برخی بازی‌ها می‌شود. میراندا هر هفته در تیم دوم بازی می‌کند تا روند پیشرفتش مختل نشود و زمانی که والورده تصمیم گرفت، برای تیم اول به میدان می‌رود. 

از سوی دیگر کوکوریا هم که در ابتدای تابستان قصد جدایی داشت اما با رفتن دینیه همه مذاکرات را متوقف کرده بود، دوباره توسط ایجنتش به مشتریانش پیشنهاد شده و به دنبال جدایی است. گزینه ماینتس از لیست خارج می‌شود چون این تیم دفاع چپ جدیدی به خدمت گرفته است. مونشن گلادباخ در کنار چند تیم دیگر از آلمان و البته اسپانیا به این مدافع علاقه مندند. 

در چنین شرایطی بارسا باید یک مدافع چپ جدید برای رقابت با میراندا در تیم دوم هم به خدمت بگیرد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلونانقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: خوان میراندانقل و انتقالات بارسلونامارک کوکوریا دیدگاه‌ها Mehrad Barcelonistas 00 08/08/2018 - 12:51

میراندا از کوکوریا بهتر بود
انتخاب درستی کردن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه