Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرعامل منتخب خانه تئاتر درباره وقفه سه هفته ای برای حضورش در این مجموعه گفت: تا تعیین محدوده اختیارات مدیرعامل از سوی هیات مدیره این نهاد برای قرار گرفتن در این جایگاه منتظر می مانم.

شهرام گیل آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با یادآوری اینکه خانه تئاتر بعد از سالها تصمیم به انتخاب مدیرعامل از خانواده هنرهای نمایشی اما مستقل از اعضای هیات مدیره خود را گرفت، تصریح کرد: تاکنون به صورت پیوسته مدیرعامل، عضوی از هیات مدیره بود اما این روند امسال تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به همین دلیل وظایف مدیرعامل، روشن و اساسنامه مشخص بوده و روند تعاملات نیز در همان هیات مدیره انجام می شده است، افزود: امروز فردی از خانواده تئاتر اما خارج از اعضای هیات مدیره باید از ظرفیت های اساسنامه موجود استفاده کند و بر پایه متنی مشخص، اختیارات مدیرعاملی مجموعه را متقبل شود.
کارگردان نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با بیان اینکه مدیرعامل نیازمند اختیاراتی برای پیشبرد برنامه هاست، تاکید کرد: هیات مدیره خانه تئاتر جلساتی را در هفته های گذشته برگزار کرده و تعیین اختیارات مدیرعامل را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: تصمیم گیری درمورد منابع انسانی، مالی و برنامه ریزی از اختیاراتی است که برای مدیرعامل ذکر شده است تا بتواند با در دست داشتن این عناصر، اهداف سازمانی را محقق سازد.
گیل آبادی با تاکید بر اینکه برای قرار گرفتن در مقام مدیرعامل خانه تئاتر باید مراحل قانونی طی شود، اظهار داشت: فعالیت هایم را تا مشخص شدن وظایف، صدور حکم و بسته شدن قرارداد به تعویق انداخته ام و دلیل اصلی وقفه سه هفته ای برای حضورم در این سمت انتظار برای تصویب تصمیمات هیات مدیره خانه تئاتر است.
وی با بیان اینکه مشکلات بعد از طی مراحل قانونی رفع خواهد شد، تصریح کرد: جایگاه مدیرعامل به اتفاق آرای اعضای هیات مدیره به من رسیده است و منتظرم که بتوانم خدمتی به این خانواده هنری کنم.
مدیرعامل خانه تئاتر با اشاره به اینکه نظرات خود را به هیات مدیره اعلام کرده است، تاکید کرد: با توجه به رابطه خوب هیات مدیره، انسجام داخلی اعضا، اعتقاد به تغییرات و تاکید بر برنامه محوری، اجماع برای تعیین اختیارات انجام خواهد شد.
گیل آبادی تاکید کرد: پس از 18 سال زیرساختها آماده شده اند اما امروز نیازمند تغییرات اساسی در روند خانه تئاتر هستیم و در مرحله اول برنامه محوری و هماهنگی اعضای هیات مدیره با مدیرعامل می تواند شرایط خوبی را رقم زند.
گیل آبادی 10 تیرماه امسال از سوی اعضای هیات مدیره خانه تئاتر به عنوان مدیرعامل معرفی شد و بعد از گذشت 10 روز در تاریخ 26 تیرماه آیین تودیع اصغر همت و معارفه گیل آبادی برگزار شد.
این برای اولین بار است که فردی خارج از ترکیب هیات مدیره، به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب می شود.
طبق اخبار رسیده مدیرعامل خانه تئاتر در سه هفته گذشته در جایگاه خود حاضر نشده است.
فراهنگ ** 7561 **1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خانه تئاتر گيل آبادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

طرفداری | سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

سید محمد مهدی احمدی گفت:

امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت:

در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری