Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@09:01:27 GMT

تشریح عملکرد تسهیلاتی‌ صندوق قرض‌ الحسنه پارسیان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۰۵۱۱

تشریح عملکرد تسهیلاتی‌ صندوق قرض‌ الحسنه پارسیان

پول‌نیوز - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: از ابتدای تاسیس صندوق در آبان ماه 92 تاکنون به بیش از 75 هزار نفر از متقاضیان به میزان 6141 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، یوسف بشرخواه افزود : از تعداد ذکر شده، 52.485 فقره تسهیلات در بخش ازدواج به مبلغ 4098 میلیارد ریال و مابقی در حوزه های درمان، مسکن، اشتغال و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... می باشد .

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: از ابتدای تاسیس اعطای وام ازدواج به زوجین، همکاری با انجمن‌ها و موسسات مردم‌نهاد حمایت از بیماران مختلف کشور، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را در دستور کار خود قرار داد و توانسته است با بیش از 30 موسسه و ارگان حمایتی در سراسر کشور همکاری داشته باشد و از طریق تمدید مستمر تفاهم‌نامه‌های منعقده و شناسایی انجمن‌های خیریه جدید به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، با اعطای وام ارزان قیمت به هموطنانی که نیازمند واقعی این تسهیلات بوده‌اند در رفع نیاز‌های ضروری ایشان در حد توان، نقش‌آفرین و اثرگذار باشد.

یوسف بشرخواه هدف اصلی بانک پارسیان از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه را نقش‌آفرینی موثرتر در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی گروه مالی بانک پارسیان عنوان و خاطرنشان کرد: کمک به اقشار آسیب پذیر و مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی و ملی مورد توجه ویژه  بانک پارسیان است.

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای که صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تاکنون در بخش اعطای وام داشته متکی به منابعی است که از محل سپرده‌گذاری خیرین و نیک اندیشان تامین می‌شود، افزود: بدیهی است که دستمایه و سرمایه اصلی صندوق برای ایفای نقش‌ها و ماموریت‌های محوله، جذب و جلب هر چه بیشتر منابعی است که بدون آنها مطمئنأ انجام دیگر فعالیت‌ها میسر و ممکن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری مستمر و به‌هنگام جشنواره قرعه‌کشی حساب‏های قرض‌الحسنه پس‌انداز به دنبال کمپین‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی یکی از ابزارهای صندوق برای گزارش‌دهی شفاف به مردم و درکنار آن تشویق به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و افزایش موجودی است. 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک پارسیان وام قرض الحسنه صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

جام جم آنلاین اصفهان؛ نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور به پشتوانه اعتماد مشتریان خود توانست بیشترین درصد رشد منابع را در سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۷۴ همت رسیده است. این در حالی است که منابع این بانک در پایان سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵۶ همت بود و بانک موفق شده در سال ۱۴۰۲ منابع خود را حدود ۷۶ درصد افزایش دهد.

این درصد رشد منابع بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، این دستاورد را کسب کرده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی