Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@13:56:49 GMT

سرعت مرورگر فایرفاکس را افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۰۶۵۸

سرعت مرورگر فایرفاکس را افزایش دهید

از آنجا که بسیاری از کاربران از سرعت پایین و اشغال حجم زیادی از حافظه رایانه‌شان توسط مرورگر اینترنتی فایرفاکس شکایت دارند، کارشناسان دو راهکار را در این زمینه معرفی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مرورگر اینترنتی فایرفاکس همواره بخش زیادی از حجم و ظرفیت حافظه رایانه و دستگاه الکترونیکی کاربران را اشغال می‌کند، حالا کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی به کاربران توصیه کرده‌اند که به منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی باید افزونه‌های جلوگیری از اشغال حافظه داخلی و کاهش سرعت عملکرد رایانه و مرورگر اینترنتی را فعال‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدین ترتیب کاربران مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس قادر خواهند بود از مصرف غیرضروری اینترنت همراه ( Mobile Data) و همچنین اشغال فضای زیادی از حافظه مرورگر و رایانه جلوگیری به‌عمل بیاورند.

یکی از راه‌هایی که در این امر به کاربران کمک می‌کند، قابلیت Duplicate Tab Closer است که اجازه نمی‌دهد پنجره‌های باز شده در این مرورگر تکثیر یابند و پنجره‌های بیش از حد استاندارد نیز باز شود.

دومین راهی که کاربران فایرفاکس می‌توانند از آن بدین منظور استفاده کنند، قابلیت Max Tabs است که به مرورگر مذکور این اجازه را می‌دهد تا ماکسیمم و بیشینه تعداد پنجره‌های قابل باز شدن را تعیین کنند. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود با مشخص کردن یک محدودیت خاص برای تعداد پنجره‌های باز شده، به مرورگر فایرفاکس امکان اشغال حجم زیادی از حافظه گوشی و مرورگر مربوطه را ندهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرعت مرورگر فایرفاکس افزایش سرعت فایرفاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند