Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ابراهیم علی‌نژاد معاون فرهنگی اداره کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم قوه قضائیه بیان کرد: در این دوره از مسابقات 306 نفر از کارکنان دادگستری شرکت نموده اند.
وی افزود: ترتیل، قرائت، حفظ مفاهیم، حفظ موضوعی، حفظ جزءهای قرآن و اذان از جمله رشته های مسابقات قرآن قوه قضائیه است که کارکنان دادگستری، شوراهای حل اختلاف و ادارات تابعه دادگستری به همراه خانواده شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌نژاد همچنین در رابطه با سامانه فهام مربوط به معاونت فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: تعداد ثبت نام‌کنندگان در این سامانه از استان تاکنون 770 نفر بوده است.
وی تصریح کرد: 530 نفر از برادران، 200 نفر از بانوان و 40 نفر نیز در رده سنی زیر 16 سال از استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرکرده کارشناس هواشناسی با اشاره بر بی‌سابقه بودن بارش‌های جنوب و جنوب شرقی طی ۵۰ سال اخیر، گفت: از بعداز ظهر امروز (۳۱ فروردین) یک سامانه جدید بارشی از نواحی شمال غرب وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، نواحی شرقی لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان منتظر بارش‌های بهاری باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) ادامه‌دار خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق دیگر گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در روزهای آتی مجدد دو سوم مناطق کشور شاهد باران خواهند بود.

وی در پایان دمای امروز (۳۱ فروردین) را ۲۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

کد خبر 6082279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش