Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت ۱۲ امروز قرار بود فاضلی دفتر خود در اتاق اصناف تهران را تحویل بدهد، ولی اتفاقی عجیب رخ داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو،ساعت ۱۲ امروز قرار بود فاضلی دفتر خود در اتاق اصناف تهران را تحویل بدهد، ولی اتفاقی عجیب رخ داد. بیش از ۵۰ اتحادیه امروز در دفتر اتاق اصناف تهران در خیابان شریعتی سه راه ملک جمع شده بودند تا تکلیف اتاق اصناف تهران مشخص و روال کاری نظم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتحادیه‌ها از رئیس سابق اتاق اصناف تهران خواسته بودند تا اتاق اصناف تهران را تحویل دهد، ولی با اتفاقی عجیب مواجه شدند، علی فاضلی از درب پشتی اتاق اصناف تهران فرار کرد تا با جمعیت روبرو نشود تا بخواهد جوابگو باشد.
طبق قانون اگر فاضلی کلید اتاق ریاست اصناف تهران را تحویل دهد از ریاستش بر اتاق اصناف ایران نیز خلع می‌شود بنابر این در این روز‌ها به کار‌های عجیبی دست می‌زند، نمونه آخرش فرار از اتاق اصناف برای حفظ ریاست خود است.   پیش از این علی فاضلی با لابی سنگین با برخی مسئولان توانسته بود به صورت غیرقانونی نزدیک به پنج ماه در ریاستش ابقا شود، اما با درایت رئیس مجلس و تاکید بر انتخابات داخلی اتاق اصناف و همکاری وزیر محترم صنعت این حربه فاضلی نیز شکست خورد و در انتخابات داخلی هیئت رئیسه اتاق اصناف نتوانست رایی جمع کند.   حال باید دید این کارهای عجیب آقای فاضلی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا حراست وزارت صنعت مجبور می شود با وی برخورد قهری کند یا وی به اختیار خود کلید را تحویل می دهد؟  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتاق اصناف ایران اتاق اصناف تهران اتحادیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو

 آذرپناه، مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: دانش بنیان‌ها مقوله‌ای گسترده است و در دو، سه سال گذشته دولت تعداد زیادی بخشنامه و آیین‌نامه برای بحث شرکت‌های دانش بنیان مصوب کرد. تعاون ما در استان تهران در سال‌های گذشته بیشتر درگیر مباحث مسکن بوده است مخصوصا مسکن‌هایی که در تأمین زمین و انتخابات مشکل پیدا کرده بودند و ظرفیت‌های نهادی، حقوقی، مقررات و دانشی در بحث صادر محور و تولید را نبرده بودند.

شناسایی کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور 

وی ادامه داد: از حدود ۶، ۷ ماه پیش یک کمیسیونی تشکیل دادیم و کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور را شناسایی کردیم، در صادرات محور محصولی صادر می‌شود که کیفیت تولیدی آن باعث می‌شود حرفی برای گفتن در بازار‌های بین‌المللی داشته باشد. در حال حاضر بیش از ۱۲۰، ۱۳۰ شرکتی که ظرفیت دارد شناسایی کردیم. همچنین کمیسیون سه جانبه‌ای هم در بخش خصوصی با حضور اتاق تعاون، اتاق بازارگانی و اتاق اصناف تشکیل دادیم. ۶، ۷ جلسه تشکیل دادیم و در حال پیشبرد برنامه‌های عملیاتی برای حوزه‌های تولیدی و حوزه دانش بنیان هستیم.

آذرپناه افزود: حمایت ما بحث گسترده‌ای است و بخشی از حمایت‌های ما بازاری است. ما در استان تهران دو تفاهمنامه بین استان تهران و دو استان کشور‌های دیگر یعنی استاندار کربلا و مسکو داریم. یکی از زیرساخت‌هایی که در کربلا و مسکو داریم پیگیری می‌کنیم این است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این دو استان به محصولات تولیدی تعاونی‌های دانش بنیان غرفه مشخصی اختصاص بدهند.

استفاده از اولویت دانش بنیان برای صادرات 

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران تأکید کرد: از این ابزار با اولویت دانش بنیان برای صادرات سایر حوزه‌ها هم استفاده می‌کنیم که در زنجیره ارزش جهانی ورودی داشته باشیم. درمجموع در حال حاضر بحث‌های هماهنگی بین کشوری در قالب توافقنامه همکاری و بحث عملیاتی کردن فرا کارگاهی هم از طریق اتاق‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید