Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی و با بازی رضا عطاران و جواد عزتی توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را کسب کند تا زوج پرفروش جدیدی به سینمای ایران معرفی شود.

ایران آنلاین /فیلم سینمایی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داوودی پس از چهار هفته اکران در سینماهای کشور توانست با عبور از مرز فروش 21 میلیارد تومانی رسما عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» به کارگردانی سامان مقدم با فروش بیش از 20 میلیارد تومانی این عنوان را در اختیار داشت و پس از آن هم فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی دیگر فیلم سینمای ایران بود که توانسته بود فروش بیش از 20 میلیارد را تجربه کند.

از نکات جالب توجه این سه فیلم پرفروش سینمای ایران می توان به ترکیب بازیگرانشان اشاره کرد، رضا عطاران و جواد عزتی دو بازیگری هستند که پیش از همکاری در «هزارپا» به ترتیب با فیلم‌های «نهنگ عنبر» و «آینه بغل» توانسته بودند عنوان پرفروش ترین ها را از آن خود کنند و حال به صورت مشترک در یک فیلم سینمایی درخشیده اند و توانستند خود را به عنوان بازیگران مخاطب پسندی که گیشه را برای فیلم ها تضمین می کنند معرفی کنند.

مضمون کمدی هر سه فیلم پرفروش سینمای ایران نشان دهنده این است که مخاطبان سینما همچنان با آثار کمدی ارتباط بیشتری برقرار کرده و چنین آثاری به سلیقه و نظرشان آشناتر است./خبرانلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود