Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@08:01:30 GMT

دو کارخانه بزرگ ورشکسته کاشی به چرخه تولید بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۱۷۰۶

دو کارخانه بزرگ ورشکسته کاشی به چرخه تولید بازگشت

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دو کارخانه بزرگ تولید کاشی در اصفهان با حمایت‌های قضایی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایمنا، احمد خسروی وفا اظهار کرد: در راستای اجرای یکی از سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان با تشکیل ستادی با همین عنوان و با همکاری اطاق بازرگانی، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در معرض خطر و آسیب را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و اقدامات لازم را به منظور حمایت همه جانبه و حل و فصل مشکلات آنها معمول داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو کارخانه بزرگ تولید کاشی در اصفهان از جمله این بنگاه‌های تولیدی بود که در سال ۱۳۹۱ پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار بحران اقتصادی و تعطیلی شده و همین امر باعث شده بود تا تعداد زیادی کارگر این دو کارخانه با بیکاری و مشکلات مواجه شوند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با ورود دستگاه  قضایی استان مراتب در دستور کار قرار گرفت و با انجام بازدیدهای مکرر مسئولان قضایی و نظارت مستمر بر دایره اجرای احکام مدنی و مدیریت صحیح پرونده های مطروحه و جریانی آن و انجام تعامل خاص در این خصوص و نیز تصویب و اجرای مصوبات متعدد شورای تأمین و کمیسیون کارگری استان از تبدیل مشکلات این دو کاشی به بحران جلوگیری بعمل آمده و مدیریت لازم در خصوص حفظ نظم و امنیت ونگهداری اموال آن اعمال شده است.

وی در خصوص راه اندازی مجدد این دو واحد تولیدی تصریح کرد: متقاضیانی جهت راه اندازی مجدد و سرمایه گذاری برای این دو کارخانه اعلام آمادگی نمودند تا اینکه یک نفر با تأیید صلاحیت حاضر به راه اندازی و پرداخت دیون معوق این دو واحد شده و دادگستری نیز در راستای تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها با تقاضای استمهال طی دو مرحله دو ماه و یک ماه و عدم عملیات اجرایی مزایده و فروش اموال در اجرای احکام مدنی موافقت نموده است.

خسروی وفا گفت: با این اقدام چرخ تولید این دو کارخانه مجدد به حرکت درآمده و از بیکاری تعداد زیادی کارگر جلوگیری گردیده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادگستری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود اسپانلو گفت: این فرد  با این ادعا که نسبت خانوادگی نزدیکی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد ، سعی داشت  مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.
اسپانلو افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیروهای مسلح استان و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کارهای خود، جعل کرده بود .
وی گفت: متهم پس از رصد های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد .
دادستان مرکز استان  گفت: افراد  و به ویژه  مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی،  سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن 1580  و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد  دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند .

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت
  • برد پرگل «ژاپن» و حذف «کره»/ بازگشت سامورایی به تنظیمات کارخانه!