Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار رشد و توسعه فرهنگی جامعه را نیازمند افزایش سطح آگاهی مردم در بخش‌های مختلف دانستند و گفتند: دراین میان خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، عشق و آزادی و نیک‌اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و مصطفی سالاری، استاندار گیلان در بیانیه مشترک گرامیداشت روز خبرنگار آورده اند: نام‌گذاری هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های اصحاب قلم و اندیشه است که با هدف روایت حقایق، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده و نقش بی‌بدیلی در انعکاس صحیح خدمات نظام و دستاوردهای ایران اسلامی ایفا و در کنار آن  با نقد منصفانه از عملکرد مسئولان کشور آنان را در ارائه خدمت بهتر همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینجانبان ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی دست اندرکاران حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی، رجاء واثق داریم که باعنایات پروردگار متعال و در سایه تلاش مضاعف این قشر زحمتکش، می‌توان دورنمای روشنی برای میهن عزیزمان ترسیم و فرداهایی بهتر را برای آینده ایران اسلامی رقم بزنیم.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز خبرنگار خبرگزاری شبستان تحریم ایران رسانه علی لاریجانی حسن روحانی سبک زندگی منتظرانه آمریکا انعکاس صحیح اخبار روز خبرنگار افزایش آگاهی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از اقدامات فرهنگی در دراز مدت بر اذهان مردم تأثیر خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در زمانه ما انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است.

عبادی با بیان اینکه امروزه جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس آن رو به رو است، گفت: هنر این است در انواع و اقسام مسائل در تبلیغ واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است ولی هنوز فاصله‌های زیادی تا مطلوب داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی همه ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته است، افزود: اتفاق و جنایتی که در غزه رخ داد تنها کار نتانیاهو نبود بلکه استکبار جهانی از او حمایت می‌کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه به اسم دموکراسی همه قوانین انسانی و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند، افزود: امروز این تفکر رسوا شده است و مردم خود اروپا علیه این مدعیان تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

وی گفت: لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تبلیغات دشمن قوی است ولی ما نیز باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان خود افشا کنیم

عبادی گفت: گاه فرزند و نوجوان ما به واسطه تبلیغات تحت تأثیر رسانه دشمن قرار می‌گیرد ولی حرف و سخن ما را نمی‌پذیرد که باید پرسید در این زمینه چه برنامه‌ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم چون غزه می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: برخی از جوانان و افراد می‌گویند به واسطه گرانی گوشت و … در انتخابات رأی نمی‌دهم در حالی که برعکس برای حل مشکلات کشور باید رأی داده و به اشخاص درست رأی بدهیم.

عبادی گفت: به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند حرم دیگری باقی نخواهد ماند.

کد خبر 6084988

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه