Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > آموزش - تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش درباره ثبت نام آنان دانش‌آموزان افغانستان در مدارس گفت: امسال مجدانه تر از سال قبل کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که فرابخشی و متشکل از نمایندگان وزارت کشور و آموزش و پرورش است.

سیدمحمد بطحایی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد حادثه برای دو نفر از نوآموزان فوتبال استان یزد در اردوی گرجستان و پیگیری‌های وزارتخانه برای روی ندادن اتفاقات مشابه اظهار داشت: بارها به اولیای دانش آموزان اعلام کردیم، این گونه سفرها ضرورتی ندارد؛ به ویژه وقتی بدون اطلاع مقامات مذکور و مراجع ذیربط انجام می شود و متاسفانه چون بدون هماهنگی های قبلی روی داده است، نمی شود مسئولی را پیدا کرد و از وی توضیحی در این زمینه خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفرهای خارج از کشور (برای دانش آموزان) هیچ ضرورتی ندارد، مگر مواردی که در سطح بین المللی و در حوزه ملی دانش آموزان را برای مسابقات ورزشی و علمی بر اساس فرایند تعیین شده انتخاب و اعزام می کنیم، تمام استانداردهای لازم برای این موارد تعبیه شده، سرپرستی هم همراه آنها هست و همه موارد ایمنی برای دانش اموزان رعایت می شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:‌ پیگیری‌هایی را در وزارت آموزش و پرورش در وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌دهیم که مسببان و سوء استفاده‌کنندگان از این موضوع تحت تعقیب قرار بگیرند.

وزیر آموزش و پروش همچنین در مورد دانش آموزان افغانستانی و ثبت نام آنان در مدارس گفت: امسال مجدانه تر از سال قبل کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که فرابخشی و متشکل از نمایندگان وزارت کشور و آموزش و پرورش است.

 

45231

 

کلید واژه‌ها : وزارت آموزش و پرورش - مرگ -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری