Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@00:22:33 GMT

آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی در شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۲۰۴۰

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار مواد شیمیایی در شهر ری خبر داد.

جلال ملکی در مورد آتش‌سوزی در یک انبار مود شیمیایی اظهار کرد: ساعت 11:24 این آتش‌سوزی در شهری ری، خیابان انبار نفت اعلام شد و پنج ایستگاه به همراه تانکرهای آب و بالابر به محل اعزام شدند. همچنین عوامل آتش‌نشانی باقرشهر هم در محل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این انبار در یک شهرک صنعتی بود گفت: در این محل تعداد زیادی سوله تولید و نگه‌داری مواد شیمیایی وجود داشت. یکی از سوله‌ها که در دل آن چندین انبار کوچک ایجاد شده بود دچار حریق شد و این اتفاق در یکی از انبارها به وسعت صد متر و در سه طبقه رخ داد. در این انبار انواع مواد شیمیایی قابل اشتعال وجود داشت و حتی گاهی صدای انفجارهای کوچک هم شنیده می‌شد.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و این در حالی بود که آتش کاملا شعله‌ور بود و حتی از زیر سقف‌ها هم به بیرون می‌زد و احتمال سرایت به سایر بخش‌ها نیز وجود داشت. آتش‌نشان با برش سقف‌ها و همچنین استفاده از کف مخصوص شیمیایی و محلول آب آتش را خاموش کردند و آتش تحت کنترل در آمد و خطر گسترش بیشتر وجود ندارد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه Incident مصدومیت و تلفات جانی نداشت افزود: با توجه به اینکه مواد شیمیایی در این انبار بوده و بعضا خاموش کردن چنین حریق‌هایی تاکتیک‌های عملیاتی خاصی را می‌طلبد، آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنده به گور شدن 5 مرد در نهاوند +تصاویر

فوری/حادثه ای عجیب در استخر زنان مشهد

مروارید با 2 برادر به حجله رفت ! + جزییات

پسر جوان دست زنی را می خورد و بسکتبال بازی می کرد! + عکس و جزییات

تجاوزبه دختر19 ساله درپشت شمشاد های پارک/ پلیس باورنمی کند!+عکس

٣٣ ثانیه آخر پرواز تهران-یاسوج خلبان سکته کرده بود ! + عکس

ناگفته های عجیب یک اعدامی پیش از اجرای حکم در کلانتری

سرنوشت تلخ ملیحه، زهرا و آزاده مو بر تن سیخ می کند + جزییات

این 3 ایرانی را می شناسید؟!/ آنها مسافران هواپیمای مرگ امریکا بودند+فیلم و عکس

نقش عجیب دلار ارزان دولتی در مرگ 3 دانش آموز یزدی در گرجستان ! + عکس

لو رفتن عروس خائن در شب جشن عروسی!

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان در شب پارتی! + عکس

رقصیدن جمیله برای مرد شیطان صفت قبل از تجاوز ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث مواد شیمیایی مواد در شهر انبار ری عکس دختر زندگی روزنامه پسر اخبار تهران من حوادث تهران جوان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت