Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: بهبود فضاي اشتغال در منطقه هرندي و شوش يكي از اولويت ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، محمدحسين مقيمي استاندار تهران در جلسه ستاد فرهنگي اجتماعي و پيشگيري آسيب هاي اجتماعي استان تهران گفت: محلات آسيب ديده اجتماعي محدود به تهران نيست و در همه شهرها و شهرستان ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي، پذيرش اين موضوع كه آسيب هاي اجتماعي وجود دارند را قدم نخست تصميم گيري براي حل آسيب ها دانست و تصريح كرد:حل آسيب هاي اجتماعي نيازمند اراده است، سالهاست موضوع آسیبها و مشکلات اجتماعی منطقه دروازه غار مطرح است ولی با وجود تحقیقات و مطالعات اجتماعی ،اراده ای در حد انتظار مشاهده نشده است.

 

استاندار تهران با بيان اينكه همه سازمان هاي متولي در كنترل و كاهش آسيبهاي  اجتماعي بايد براي رفع مشكل منطقه هرندي قدم پيش بگذارند عنوان كرد: توانمندسازي منطقه در حوزه اشتغال از سوي سازمان فني و خرفه اي مورد نياز است و بهزيستي براي شناسايي آسيب ها وارد شود.

 

مقيمي با اشاره به تأييد اجراي طرح بهسازي محله هرندي تهران تأكيد كرد:دستگاه هاي مختلف نظرات تكميلي خود را براي اجراي بهتر طرح ارائه دهند،اين طرح اجتماعي است و به دنبال احراي طرح هاي امنيتي در اين منطقه نيستيم.

 

وي در پايان ، بهبود فضاي اشتغال در منطقه هرندي و شوش را يكي از اولويت ها دانست و گفت:مشاغل سطح پايين در اين منطقه زياد است و بايد مشاغل مثبت در منطقه ارتقا يابد.

 

گفتني است، از سوي استاندار تهران ،فرمانداري تهران مسئول اجراي طرح بهسازي محله محور هرندي تعيين شد.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس تحریم خبرگزاری شبستان ایران رسانه حسن روحانی اینفوگرافی علی لاریجانی خبرنگار طرح باز افرینی شهری محله هرندی محمد حسین مقیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

 مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله پایتخت این هیات امنا از ۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شورا‌های سراسر کشور که به روز شورا‌ها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیات امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیات‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و تاکید کرد: آغاز به کار این هیات‌های امنا در ۳۵۲ نقطه از پایتخت و با حضور ۷۳۵۰ نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره می‌تواند زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهاد‌های ذیربط در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رییس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیات امنای محلات یادآور شد: اعضای این هیات متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیات‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای اسلامی شهر تهران است. از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیات امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تشکیل نخستین جلسه آنهم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود از این رو موضوع انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهاد‌های ذیربط از مهمترین محور‌های این جلسات به شمار می‌رود.

به گفته چمران، شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیات امناء محلات همراه خواهد بود؛ ضمن آنکه بعد از ظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

یادآور می‌شود اسفند ماه سال جاری دو همایش تحت عنوان آیین معرفی معتمدین شورای شهر تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و همایش تحت همین عنوان از سوی شهرداری تهران در تالار وزارت کشور نیز برگزار شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان