Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، نهمين دوره جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين (بهار97) برگزار گرديد. در اين جشنواره تمامي کارت‌هاي هديه با حداقل مانده 250.000 رالا که از ابتداي اسفند ماه 94 تا پايان اسفند ماه 96 صادر شده‌اند در قرعه‌کشي شرکت داده شدند و جوايز ارزنده‌اي از جمله کمک هزينه خريد خودرو به ارزش 500 ميليون ريال و 50 کارت هديه 5 ميليون ريالي به دارندگان آنها تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين به صورت فصلي برگزار و به ازاي هر 250 هزار رالک از مانده کارت هديه در هر روز، يک امتياز براي دارنده کارت هديه درنظر گرفته مي‌شود.

 گفتني است، دارندگان اين کارت‌ها براي آگاهي از شرايط قرعه کشي و اطلاع از برندگان هر دوره از جشنواره مي‌توانند به آدرس اينترنتي https://micard.enbank.ir و يا بخش جشنواره کارت هديه در تارگاه اصلي بانک به آدرس اينترنتي https://www.enbank.ir مراجعه نمايند و با ثبت شماره 16 رقمي کارت هديه در قسمت محاسبه امتياز اين سايت، در صورت برنده بودن، نوع جايزه و در غير اينصورت، امتياز فعلي کارت هديه مورد نظر را مشاهده نمايند. 

همچنين برندگان اين دوره حداکثر تا پايان فصل پاييز 97 فرصت دارند اطلاعات خود (شامل نام و نام خانوادگي، کدملي، شماره تماس، آدرس و شعبه موردنظر براي دريافت هديه) را به مرکز ارتباط نوين با شماره 48031000 – 021 اعلام و با همراه داشتن فيزيک کارت هديه به شعبه اعلام شده مراجعه نمايند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229515 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید