Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-04@21:22:40 GMT

قیمت نفت تا سال آینده ثابت می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۲۵۳۴

قیمت نفت تا سال آینده ثابت می‌ماند

تحلیل گران معتقدند قیمت نفت در سال جاری و آینده میلادی با توجه به تلاش آمریکا و اوپک برای افزایش تولید نفت ثابت می ماند.

 

به گزارش رویترز، تحقیقات ۴۴ اقتصاددان و تحلیلگر نشان می دهد که قیمت نفت در سال جاری و آینده میلادی با توجه به تلاش آمریکا و اوپک برای افزایش تولید نفت و جبران کاهش عرضه از سوی برخی کشورهای آسیایی ثابت می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محققان پیش بینی می کنند که قیمت شاخص نفت برنت در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به میانگین ۷۲ دلار و ۸۷ سنت و قیمت شاخص نفت خام آمریکا به ۶۷ دلار و ۳۲ سنت برسد و از نیمه دوم ۲۰۱۸ میلادی ثابت بماند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی

شهردای در استانداری کربلا اعلام کرد که در آغاز سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد افتتاح فرودگاه بین المللی این شهر به ویژه پس از دستیابی به ضریب تکمیل پیشرفته خواهیم بود.

جاسم الخطابی، فرماندار کربلا به الصباح توضیح داد که کربلا شاهد یک حرکت بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی است، زیرا مقصد مذهبی مهمی برای میلیون‌ها نفر از کشور‌های مختلف جهان است. 

حرم امام حسین کار احداث فرودگاه مذکور را آغاز کرده است که امید است در اوایل سال آینده افتتاح شود.

 او اعلام کرد: این فرودگاه که توسط یک شرکت انگلیسی و طرح‌های فرانسوی با خصلت اسلامی و فرهنگی در حال اجراست، میدان هوایی، زمینی و باند خود را به اتمام رسانده است، همچنین به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافر نیز به پایان می‌رسد.

الخطابی تصریح کرد: این فرودگاه نه تنها برای استانداری، بلکه در سطح کشور نیز از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است، به ویژه اینکه زیارت مذهبی فعال‌تر خواهد بود که بازتاب مثبتی بر واقعیت استانداری خواهد داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات