Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:42:53 GMT

دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۲۷۹۴

دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا

فست کلیک یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ و مالک برخی از رسانه ها و سایت‌های پربازدید کشور مانند نی نی سایت ، کلیک و... است .

به گزارش «تابناک» روند توسعه و بالندگی در فست کلیک متوقف نشده به طوریکه این مجموعه در طول بیش از پانزده سال از فعالیت خود همواره تلاش کرده تا متناسب با شرکت های معتبر خارجی، سرویس ها و ایده های جدیدی در حوزه های آنلاین ارایه نماید که در تازه ترین آن علاوه بر سرمایه‌گذاری‌ در رسانه‌های جدید، به دنبال سرمایه‌گذاری در یک استارتاپ متفاوت ایرانی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"ویدان" (vidone.ir)یک پلتفرم مهارت آموزی آنلاین است، که با شعار «قهرمانان هر روز آموزش می‌بینند» کار خود را در سال 1395 آغاز کرد و با چشم اندازی تحت عنوان «دسترسی هر ایرانی به آموزش با کیفیت، بدون هزینه بالا» در تیرماه 1397 رونمایی شد.

 



برای معرفی مزیت های این پلتفرم می‌توان به صرفه جویی در زمان، راحتی و سهولت در استفاده، به روز بودن مطالب و مفاهیم، ماندگاری و مادام العمر بودن محتوا، دسترسی به اساتید برتر جهانی و اقتصادی بودن آن اشاره کرد.

ویدان به گفته موسس آن، به روز رسانی دانش مدیران و کارآفرینان کشور، توسعه مهارت‌های افراد آماده به کار و افزایش مهارت افراد شاغل برای بالا بردن سطح بهره‌وری آنها را هدف ملی و همکاری با برترین پلتفرم‌های آموزشی دنیا و تربیت مدرس ایرانی در سطح جهان را هدف بین المللی و دسترسی افراد کم توان مالی به بهترین سطح آموزشی جهان بصورت رایگان را به عنوان اهداف والای خود قرار داده است.

 



ویدان با خرید بیش از سه هزار دوره آموزشی بین المللی و ترجمه تخصصی، ویرایش حرفه‌ای و دوبله به زبان فارسی، هر روز یک دوره جدید را به فارسی زبانان ارائه می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن متناسب با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ با سیستم عامل اندروید و IOS بصورت همزمان برای این سرویس راه اندازی شده که در آن آموزش‌ها به روش ویدیویی همراه با دستورالعمل‌ها، جزوات و پشتیبانی علمی ارائه می‌ شود.

کلیه دروس در اپلیکیشن ویدان توسط مدرسین و اساتید مطرح دنیا در دانشگاه هاروارد، استنفورد، وارتون و همچنین مشاوران شرکت های بزرگ دنیا مانند IBM و Apple تدریس شده و برای افزایش تنوع دروس و منابع، همکاری با دانشگاه SSHE سوییس، دانشگاه اشتاین بایس برلین و آکادمی صادرات آلمان از سال گذشته آغاز شده است.

کاربران ویدان بارزترین ویژگی‌های این پلتفرم آموزشی را کاربردی و خالص بودن دروس می دانند بدین صورت که محتوای دوره‌ها بدون حاشیه و مطالب متفرقه هستند، از این رو صرفه جویی بیشتری در زمان افراد تحت آموزش حاصل می‌شود، همچنین افرادی که از ویدان استفاده می کنند، این امکان را دارند که خود را برای فضای کاری پر رقابت امروز آماده کرده و کار مورد علاقه شان را پیدا کنند.

برای تشریح اهداف اجتماعی این پلتفرم ایرانی بهتر است به جلوگیری از خروج سالیانه 15 میلیون دلار ارز از کشور به صورت مستقیم تنها برای خرید دوره های کاربردی آنلاین، آموزش رایگان 3 میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و آموزش روستاییان برای اشتغال زایی اشاره شود.

موضوعاتی که در فاز اول برای افراد مراجعه کننده به این پلتفرم تعریف شده شامل؛ کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار جدید، ارتباطات، فن بیان، بازاریابی و فروش، مدیریت و رهبری، کار تیمی، رشد فردی و موفقیت است، کلیه آموزش‌ها در این پلتفرم به روز بوده و مورد تایید مراکز معتبر بین المللی است،که بر مبنای مهارت‌های مورد نیاز آینده کشور انتخاب شده ‌است.

به اعتقاد مدیران دو مجموعه ویدان و فست کلیک، هم افزایی و استفاده از ظرفیت های متقابل سهم بسزایی در افزایش مهارت آموزی آنلاین و ارتقاء سطح توانمندی علمی و کاربردی افراد خواهد داشت .

در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد این رویداد مهم فرهنگی و آموزشی، این امکان برای افرادی که اپلیکیشن ویدان را نصب می‌کنند فراهم شد تا روزانه یکی از دروس مدیریتی و هر هفته یک دوره کامل را به صورت رایگان دریافت و استفاده نمایند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر امروز در تنها دیدار این هفته از لیگ برتر برابر پیکان قرار خواهد گرفت و شاگردان سعید دقیقی امیدوارند با برتری برابر حریف، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

مصیب چگینی سرپرست شمس آذر درباره این بازی و شرایط تیمش گفت: تنها دغدغه ما در این بازی عدم حضور هواداران عزیز شمس آذری است. ما اتفاقات شیرینی را از صعود تا حضور در اینجای جدول در کنار آنها تجربه کردیم. جای همگی آنها خالیست و امیدوارم امروز با یک نتیجه خوب، بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با استقلال و اتفاقاتی که پشت سر گذاشتیم، اکنون تمام تمرکز ما روی جدال با پیکان است و از اهمیت این بازی و سه امتیاز آن آگاه هستیم. قطعا بازی سختی خواهد بود اما بازیکنان ما با تدابیر کادرفنی و پتانسیلی که دارند، برای پیروزی خواهند جنگید. همانطور که گفتم حیف این بازی که تماشاگران و طرفداران‌مان را در اختیار نداریم. با این حال امیدواریم در کنار یک بازی خوب، در نهایت به نتیجه دلخواه برسیم و شرایط خوبی را دنبال کنیم.

سرپرست شمس آذر در پایان درباره حمایت‌های صورت گرفته از این تیم گفت: شمس آذر اکنون می‌توان قاطعانه گفت که کم هزینه‌ترین تیم لیگ برتر بوده است. شاید از خیلی از تیم‌های لیگ دسته اول هم کمتر هزینه کرده‌ایم. با این حال با تلاش مدیریت و مالک باشگاه و همراهی کادرفنی و بازیکنان و تلاش آنها توانستیم به نتایج خوبی برسیم. مسلما شمس آذر از تمامی توان خود برای موفقیت این استان و حفظ شان آن بهره برده است و انتظار داریم مسئولین محترم نیز در شرایط سخت کنار ما باشند و حامی بزرگی برای ما محسوب شوند. ما به کمک تک تک مسئولانی که به دنبال موفقیت این استان و مردم خونگرم آن هستند، نیاز داریم و در رقابت سختی که با مدعیان داریم امیدواریم آنها را کنار خودمان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟