Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:41:24 GMT

پنج طرح تحقیقاتی در کمیته اخلاق پزشکی خمین مصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۰۱۷

پنج طرح تحقیقاتی در کمیته اخلاق پزشکی خمین مصوب شد

دکتر «جواد جواهری » روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه افزود: طرح های تحقیقاتی به همت اعضای هیات علمی دانشکده و در گروه‌های مختلف بالینی، علوم پایه، پیراپزشکی، بهداشت و پرستاری در حال انجام است.
وی اظهارداشت:30 طرح تحقیقاتی نیز در دست بررسی در مدیریت تحقیقات این دانشکده است که در صورت تصویب اجرایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین سال گذشته مجوز کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.
دکتر جواهری افزود: هدف از تشکیل این کمیته، ارائه کد اخلاق به طرح های تحقیقاتی جهت شروع آنها است.
وی یادآور شد: به منظور دستیابی به اهداف و ارزش های والای اخلاقی و حفظ شان و کرامت انسانی در انجام پژوهش های پزشکی، پس از انجام مطالعات متعدد و بهره گیری از دستورالعمل های بین المللی و تطبیق آن با شرع مقدس اسلام، آیین نامه کمیته های اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی تهیه و به تمامی دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی ارسال شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: یک شرکت دانش‌بنیان توسط اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی درمرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین راه اندازی شده که به دستاوردهای خوبی در زمینه آزمایشگاهی دست یافته است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان خبرنگار به ویژه شهید صارمی با تقدیر از عملکرد اصحاب رسانه در خمین اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است.
دکتر جواهری ادامه داد: خبرنگاران در سخت ترین شرایط و دشوارترین مناطق حضور دارند تا اخبار را به دست مردم برسانند و اگر علاقه و تعهد نباشد ادامه این شغل برای قشر زحتمکش خبرنگار دشوار می شود.
در این آیین از هفت خبرنگار فعال شهرستان خمین تجلیل شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت و دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اخلاق اخلاق پزشکی اصحاب رسانه دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال تهران به این کمیته احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

 

به گزارش تسنیم، به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • بومی سازی نوار تست قند خون توسط تیم تحقیقاتی علوم پزشکی اصفهان
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • هاشمی نسب به کمیته اخلاق احضار شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند