Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:02:11 GMT

اخاذی میلیاردی با نام فوتبالیست سرشناس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۱۴۰

اخاذی میلیاردی با نام فوتبالیست سرشناس

مردان شیاد وقتی لطف مردم برای کمک به کودکان روستاهای دورافتاده با استفاده از نام ملی پوش ایرانی از مردم کلاهبرداری کرده بودند، با پول مردم متواری شدند.

ایران آنلاین /روزنامه شهروند نوشت: «متین را یادتان هست؟ همان پسری که در روزهای برگزاری جام جهانی نام علیرضا جهانبخش را با کاغذ روی پیراهنش چسبانده بود و در کوره‌پزخانه‌های خاورشهر خودش را عضو تیم ملی ایران می‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوی اقدام او آن قدر چرخید تا به اردوی تیم ملی در روسیه رسید و علیرضا را بر آن داشت تا بعد از بازگشت به کشور به دیدار او برود. علیرضا چند هفته قبل وقتی از جام جهانی برگشت سریعا به روستای قاسم‌آباد رفت و دنبال متین و دوستان کوچکش گشت؛ جایی که پر بود از کوره‌های بلند خاکی از مسیر یک جاده باریک و خاکی. جهانبخش آن روز رفت و متین را در آغوش کشید و حسابی تحسینش کردیم که چقدر این پسر فوق‌العاده است. چند ساعتی کنار بچه‌های آنجا بود و در آغوششان گرفت؛ حسی خوب از یک همنشینی متفاوت. علیرضا آن روز پیراهن شماره ١٨ خود که رویش نوشته بود: «تقدیم به متین عزیزم، با آرزوی آینده‌ای روشن» به متین هدیه کرد و بعد در خفا وعده کرد که زندگی بهتری را برایش رقم بزند.

علیرضا به قولش هم عمل کرد و به چند تن از معتمدان خود سپرد کمک‌هایی به آن بچه‌ها کنند که اتفاقا عملی هم شد. حالا اما با گذشت چند هفته خبر می‌رسد که برخی افراد سودجو با اسم جهانبخش مشغول به اخاذی هستند و کلاهبرداری کرده‌اند. این افراد که بدون اطلاع ستاره ایرانی شماره حساب داده‌اند از نام او سوءاستفاده و از جانب علیرضا برای متین و دوستانش پول جمع کردند و حالا هیچ خبری از آنها نیست. یکی از افراد در محل زندگی این کودکان در این‌ باره به «شهروند» می‌گوید: «یک آقایی چند هفته قبل در محل شماره حساب پخش کرد و خیلی‌ها کمک کردند. چند روز بعد خودش آمد و گفت حدود نزدیک به یک‌ میلیارد پول جمع شده اما می‌خواهیم به یک‌میلیارد برسد تا بتوانیم یک کار اساسی کنیم. او خودش را دوست نزدیک آقای جهانبخش معرفی کرد و حالا هیچ‌کس از سرنوشتش خبری ندارد. پیگیری که کردیم، فهمیدیم حسابش هم خالی است و کسی نمی‌داند کجا رفته است. »

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خواننده که در هفته‌های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر می‌رسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش صبا، این خواننده هفته گذشته در نامه‌ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی‌ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی‌ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی «ترانه شرقی» همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904038

دیگر خبرها

  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس