Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:23:26 GMT

تبریک رئیس انجمن سینمای جوان به‌مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۱۸۲

تبریک رئیس انجمن سینمای جوان به‌مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران: روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است. ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «سید صادق موسوی» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اهالی رسانه نوشت:

حرفه خبرنگاری در پرتو شجاعت و مناعت طبع خبرنگاران، شغلی ارجمند  در عصر ارتباطات است وجسارت، آزادگی، و ژرف‌‌اندیشی رمز بالندگی این حرفه سترگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار مسؤول پرده برداشتن از ناآگاهی‌ها و بی‌خبری‌هاست؛  او  می ‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤول‏ تر است و این مسؤولیت نه تنها محدودیت نمی‏ آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموارتر می‏ سازد  و خبرنگار را به جایگاهی می ‏رساند که جز رضایت حضرت حق‌ نمی ‏بیند.

 روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است.

سلام و درود بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند؛

نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیری که خامه خویش را جز در مسیر حق به کار نمی‏ گیرند.

روزتان گرامی

«سیدصادق موسوی-مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران»

انتهای پیام/

R1520/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، بعد از ظهر روز گذشته ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در بیت آیت الله العظمی محمدعلی گرامی از ایشان عیادت کرد. یادگار امام در این دیدار ضمن جویا شدن آخرین وضعیت جسمانی این مرجع عالیقدر تقلید، شفای عاجل او را از خداوند متعال مسألت کرد. لازم به ذکر است آیت الله العظمی محمدعلی گرامی به دلیل ضعف جسمی و بیماری‌های گوارشی و ریوی مدتی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بودند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901992

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان