Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سید رسول حسینی در جلسه کارگروه طرح کرامت شهرستان ملایر اظهار داشت: در استان منتظر اعتبارات نبوده‌ایم و از اعتبار دستگاه‌های استانی و شهرستان با وجود همه مشکلاتی که بوده است استفاده کرده‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا کارها بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و توقفی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اینکه از بین پنج شهرستان قبلی ملایر و فلاورجان برای اجرای طرح کرامت انتخاب شدند را تلاش‌ها، توانمندی‌ها و وحدت مثال زدنی دانست که در این دو شهرستان وجود دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: در شهرستان ملایر در مدت اجرای طرح تاکنون اطلاع رسانی بسیار خوب و گسترده‌ای صورت گرفته و به بیش از 70 درصد مردم از طُرق مختلف و در نقاط مختلف شهری و روستایی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: با وجود موانع و مشکلات زیادی که وجود داشت، خوشبختانه خللی در روند اجرای طرح پیش نیامده است و در شهرستان ملایر کارها به خوبی در حال انجام و پیگیری است.

رسولی با بیان اینکه آموزش محور اصلی اجرای طرح است، افزود: در شهرستان ملایر از مهد کودک‌ها تا دانشگاه‌ها آموزش‌ها برگزار شده است و اقشار مختلف مردم آموزش‌های مناسب را دیده‌اند.

وی به تخریب پاتوق‌ها و اماکن مخروبه ملایر اشاره و عنوان کرد: تخریب مکان‌هایی که پاتوق مواد مخدر بودند کار بسیار سختی است اما در ملایر برای اولین بار در سطح کشور این کار صورت گرفته که این امر میسر نشد مگر با زحمات مدیران و هماهنگی‌های خوبی که در سطح شهرستان ملایر وجود داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان تاکید کرد: وقتی قرار بر این است که طرح کرامت پس از اتمام دوره آزمایشی برای همه شهرهای ایران در نظر گرفته و اجرا شود باید علمی و کاربردی باشد و تلاش شود تا اشکالات آن در حین کار رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: طرح کرامت ملایر مبارزه با مواد مخدر رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود