Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:54:06 GMT

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دیده بان شهر هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۸۴۰

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دیده بان شهر هستند

شهردار اصفهان در پیامی ١٧ مرداد ماه، روز اهالی رسانه و به ویژه خبرنگاران را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در متن این پیام آورده است:

 ١٧ مرداد ماه، روز اهالی رسانه و به ویژه خبرنگاران است. آنانی که اندیشه هایی منبعث از انصاف، حقیقت بینی، عدالت و آگاهی در سر دارند، همان ها که سختی های این شغل دشوار و پیچیده اما متفاوت را به جان می‌خرند تا صدایی برای روشنگری و کلامی برای تنویر افکار عمومی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 خبرنگار و روزنامه نگار، آراسته به داشته‌هایی چون صداقت، شجاعت و انصاف و دانسته‌هایی چون دانش، قدرت تحلیل، علم به موضوعات، فن و مهارت است. 

در کنار همه این‌ها هنر ارتباط‌گیری با مخاطب و تفهیم و اقناع او، اصل مهم دیگری است که استفاده از آن از دغدغه‌ها و مشغله‌های هر روزه خبرنگاران و اهالی رسانه است. سواد رسانه‌ای چیزی است که در عصر و زمانه امروز همه به آن نیازمندیم و خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری در تلاش برای ارتقاء سطح این دانش در جامعه هستند. 

 ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه تلاشگران صدیق این عرصه تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون، سربلندی و سلامتی آنان را از درگاه خداوند متعال، مسألت دارم. باشد که تلاش همه آنان، تعالی و سربلندی ایران عزیز را به دنبال داشته باشد.

 خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دیده‌بان شهر هستند. قدردان همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فعال در عرصه مدیریت شهری هستم و از همه آنانی که تلاش خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان را به گوش شهروندان رسانده و یا با انتقادهای سازنده و اصولی خود، بهبود خدمت رسانی به مردم را زمینه سازی می‌کنند، سپاسگزارم.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان
 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز خبرنگار شهردار اصفهان یک روز برای ما اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند