Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@01:41:58 GMT

راه های شیک به نظر رسیدن در لباس های غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۹۶۲

راه های شیک به نظر رسیدن در لباس های غیر رسمی

لباس‌های فیت انتخاب کنید: از خرید لباس‌های گشاد به امید چاق شدن و لباس‌های خیلی چسب به امید لاغر شدن بپرهیزید. قد لباس نیز نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد. برای انتخاب لباس فیت باید استایل اندامی خود را بشناسید. اگر در انتخاب لباس اشتباه کرده اید، آن را برای اندازه کردن به خیاط بدهید. قبل از انتخاب و خرید لباس حتی به صورت آنلاین از پرو کردن فاکتور نگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از لباس‌های خوش دوخت: بهتر است در هنگام خرید به دوخت لباس‌های خوب دقت کنید و با آن‌ها آشنا شوید. مراقب باشید لباس لکه دار نخرید.
جنس لباس مهم است: از جنس‌های باکیفیت برای تهیه لباس استفاده کنید. پارچه‌های با کیفیت مانند چرم، ابریشم، لینن، لباس‌های نخی و پشم می‌باشد و پارچه‌های پلی استر و ریون بی کیفیت هستند.

لباس‌هایی انتخاب کنید که دارای دوره طولانی مد باشند: سبک طراحی روی لباس نشان از ماندگاری مد آن دارد. تقریباً بیشتر کسانی که مهارت در خرید دارند، با نگاه کردن به نوع طراحی، پارچه، تزیین و … پی به مدت ماندگاری آن در بازار می‌برند. ضمن اینکه استایل درجه یک و شیک استایلی است که مدت‌ها در عرصه مد باقی می‌ماند و خارج نمی‌گردد. در کنار لباس‌های ترند باید لباس‌های اصلی نیز در کمد داشته باشید. استایل‌های کلاسیک مانند ژاکت بافت یا پلیور، جین، طرح‌های راه راه هندسی و شطرنجی، کت بلیزر، تیشرت یقه دار، شلوار پارچه‌ای و دامن و پیراهن فون می‌باشد.

رنگ خنثی انتخاب کنید: انتخاب رنگ‌های خنثی موجب می‌شود که بتوانید به راحتی لباس‌های خود را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید. این رنگ‌ها استایل غیر رسمی شما را متفاوت می‌کنند. رنگ‌های خنثی مانند آبی دریایی، خاکی، سفید، قهوه‌ای و مشکی می‌باشد.

از سوئیشرت کلاه دار استفاده نکنید و آن را با ژاکت یا پلیور عوض کنید. چون سوئیشرت به اندازه ژاکت یا پلیور کلاسیک و شیک نیست.

بهتر است پلیور‌های دکمه دار را با بلوز، کراوات، پیراهن فون و شلوار پارچه‌ای بپوشید.
ژاکت از روی لباس یقه دار، استایل شیک و کلاسیک خلق می‌کند.
جین تیره انتخاب کنید: شلوار‌های جین روشن فرسوده‌تر از شلوار‌های تیره نشان می‌دهند. مانند رنگ‌های خنثی تیره، مشکی و آبی تیره

دور لباس‌های زاپ دار و پاره خط بکشید: برای اینکه در لباس غیر رسمی شیک باشد، باید لباس‌های شما تمیز و مرتب باشد. اگر چه این لباس‌های پاره مد هستند، اما تیپ غیر رسمی باکلاس مناسب نیستند.
یک بلوز و شلوار جین بپوشید: شلوار جین از لباس‌های همیشه مد است. می‌توانید هم لباسی غیر رسمی و هم کلاسیک را با آن ست کرد. این شلوار به راحتی با پیراهن طرح دار یا دکمه دار ست می‌شود.


تیشرت و شلوار را زمانی می‌توانید برای چنین ظاهری به کار برید که تیشرت تمیز، بدون چروک و در اندازه مناسب باشد. تیشرت انتخابی شما نیز باید ساده باشد.


برای استایل غیر رسمی کاری بهتر است از شلوار پارچه‌ای با رنگ خنثی با پیراهن استفاده کنید. این لباس می‌تواند دکمه دار یا یقه چین دار، یقه گرد بسته، پیراهن یقه هفت و جلیقه باشد

برای زیباتر شدن در فصل سرد از روی بلوز آستین بلند و ژاکت پالتو بپوشید.
اگر شلوارتان پارچه‌ای است، پالتو را در اندازه کوتاه انتخاب کنید.


اکسسوری‌های مناسب انتخاب کنید
کفش مناسب: این کفش می‌تواند صندل یا اسنیکر باشد. تمیز بودن کفش خیلی مهم است. برای کفش‌های غیر رسمی و شیک می‌توانید از کالج چرم، کفش‌های تخت، بوت چرم و کتانی پارچه‌ای کانواس استفاده کنید.
این کفش باید همرنگ با لباس‌های شما و یا کمی تیره باشد.

برای رنگ بخشیدن به لباس‌ها می‌توانید از کفش‌های رنگی مانند قرمز یا زرد استفاده کنید. این رنگ‌ها با رنگ‌های خنثی آبی و مشکی ست می‌شوند. ضمن اینکه کفش‌های آبی، سفید و قهوه‌ای در هر نوع استایلی قابل هماهنگ کردن هستند.
شال، کراوات و کمربند مناسب انتخاب کنید: این مدل اکسسوری باید در رنگ‌ها و طرح‌های بولد گزینش شود. آن‌ها را برای تکمیل کردن استایل خود ست کنید.


کیف مناسب: برای کیف‌های خود، کیفیت را در نظر بگیرید.

منبع: آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس رسمی شیک پوشی کیف کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت