Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:25:36 GMT

ساختمان امیرقلی امینی در اختیار اهالی رسانه قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۳۹۹۴

ساختمان امیرقلی امینی در اختیار اهالی رسانه قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد زندآور عصر چهارشنبه در نشست معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه استان اصفهان اظهار داشت: آنچه که امروز میان اصحاب رسانه و مطبوعات نمایان است اتحاد، تعامل و همدلی است که همین همدلی میان مسئولان استان و خبرنگاران نیز حاکم است.

اصحاب رسانه اصفهان خواسته‌های بحق خود را پیگیری نکردند

وی افزود: اصحاب رسانه استان در طول سالیان گذشته خواسته‌های بحق خود را به دلیل اینکه مطالبه شخصی بوده است پیگیری نکردند که امیدواریم ما در این دوره آنها را مورد پیگیری خوبی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان بیان داشت: در این راه به یقین نظرات و پیگیری های وزارت ارشاد راهگشاست تا دغدغه‌های اصحاب رسانه رفع شود.

مشکلات اصحاب رسانه در طول سال‌های گذشته انباشته شده است

وی با بیان اینکه مشکلات اصحاب رسانه در طول سال‌های گذشته انباشته شده و کوچک‌ترین مشکل آنها نیز رفع نشده است، ابراز داشت: باید تدابیری بیاندیشیم تا مشکلات دوستانی که ماهیت و منش نیکوی آنها بر ما مشخص است رفع و دغدغه‌های آنها پیگیری شود.

زندآور با اعلام این خبر که ساختمان امیرقلی امینی که مطابق اساسنامه مربوط به کارهای فرهنگی فرهنگی است توسط شهرداری به تازگی در اختیار اهالی رسانه قرار گرفته است، تاکید کرد: بدین ترتیب خانه مطبوعات، انجمن عکاسان صنفی و بسیج رسانه استان در این مکان مستقر می‌شود.

کد خبر 4369717

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات اصفهان خبرنگاران بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان روز خبرنگار مشهد شیراز شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج

مدیریت شهری کرج در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحاتی را ارائه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحات لازم جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی به شهروندان ارائه شد.

با حضور کارشناسان فضای سبز واداره املاک و باغات در محدوده اجرای پروژه پارکرود واقع در عظیمیه حاشیه بلوار شورا روشن است که عوامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و پیمانکار اجرای امور‌ عمرانی مربوط به آن سازمان‌ها بدون اخذ مجوز از مبادی رسمی اقدام به قطع 20 اصله درخت کرده‌اند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با استناد به قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز علیه سازمان‌های مذکور اعلام جرم کرده و پرونده تعقیب و مجازات مرتکبان این خسارت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.  

در پایان مجموعه مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی شهروندان فهیم و اهالی ‌رسانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دوستدران محیط زیست که با انعکاس به رسانه‌ها و پیگیری از این مجموعه در مسیر مطالبه حق به شهر قدم برداشتند تشکر و قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • سنگلج در خطر است!
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد