Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: ایران در زمینه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما به خوداتکایی رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، منوچهر منطقی با بیان اینکه یکی از موفقیت‌هایی که ایران بعد از انقلاب به آن رسید، توسعه صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما است، تصریح کرد: یکی از موفقیت‌هایی که بعد از انقلاب کسب کردیم توسعه و پیشرفت صنعت تعمیر و نگهداری انواع هواپیماهای نظامی، بالگردها و انواع هواپیماهای تجاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: می‌توانیم بگوییم در این زمینه خود اتکا هستیم و این  قابلیت را داریم که به دیگر کشورهای منطقه هم خدمات خود را ارائه کنیم.

به گفته منطقی، بسیاری از کشورهای جهان در حوزه طراحی و ساخت پهپاد خوداتکا نیستند و اگر پهپادی را طراحی می‌کنند، عمده اجزای آن را از کشورهای دیگر تهیه کرده‌اند، اما ما خود اتکا هستیم و همه مراحل ساخت را خود انجام می‌دهیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: منوچهر منطقی ایران انقلاب صنعت هواپیما توسعه و پیشرفت کشورهای منطقه کشورهای جهان منوچهر منطقی هواپیما تعمیر هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثقفی رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سالانه نزدیک به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم اما هدف‌گذاری که در این حوزه صورت گرفته است ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تا دو سال آینده محقق شود.

وی در رابطه با وضعیت صادرات خاطر نشان کرد: توسعه بازار فرامرزی را از سال گذشته به صورت جدی دنبال کردیم. و اکنون به کشورهای همسایه اعم از کشورهای عربی، کشورهای شمالی و آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما تنها ۱۰ درصد ظرفیت است.

ادامه دارد…

کد خبر 6098086 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟