Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@21:26:57 GMT

جلسه سرپرست و هیئت مدیره استقلال با نوبخت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۵۱۸۶

جلسه سرپرست و هیئت مدیره استقلال با نوبخت

خبرگزاری میزان- سرپرست و هیات مدیره استقلال با معاون رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه سرپرست و هیات مدیره استقلال با آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه بودجه برگزار شد.

عصر روز سه شنبه 16/05/97 مدیرعامل به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه با حضور در ساختمان مرکزی سازمان برنامه و بودجه با جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم و فوتبال دوست رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفتگو کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه صمیمی و دوستانه ابتدا مدیرعامل باشگاه گزارش مبسوطی از روند فعالیتهای جاری و چشم انداز باشگاه وآماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در جام باشگاههای آسیا و نیز تهدیدهای فراروی باشگاه ارائه و سپس معاون  رئیس جمهور ضمن ارشاد و ارائه طریق قول همه گونه مساعدت و همکاری را به باشگاه داده و گفت از هیچ کوشش و تلاشی جهت نیل به اهداف عالی و درخشش باشگاه استقلال و کسب ستاره سوم و قهرمانی در قاره آسیا دریغ نخواهد کرد.

انتهای پام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال نوبخت باشگاه استقلال معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد.

در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

درویش همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیئت مدیره در این ارتباط گفت‌وگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیئت مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسر‌ها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس