Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:00:00 GMT

رونالدو؛ دلیل تمایل مودریچ به جدایی از رئال مادرید!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۵۳۴۰

رونالدو؛ دلیل تمایل مودریچ به جدایی از رئال مادرید!

نشریه آ.اس در گزارشی به تشریح دلایل تمایل لوکا مودریچ برای جدایی از رئال مادرید پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، در صورت انتقال به اینتر حقوق 6.5 میلیون یورویی مودریچ 54 درصد افزایش یافته و به 10 میلیون یورو خواهد رسید. همچنین پیشنهاد اینتر 4 ساله بود که در واقع 6 ساله است و این پیشنهاد شامل 2 سال دیگر حضور در جیانگسو، باشگاه چینی خواهد بود که متعلق به صاحبان فعلی اینتر است و بنابراین، مجموعا 60 میلیون یورو برای 6 فصل آینده نصیب ستاره کروات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مودریچ در سپتامبر 33 ساله خواهد شد و می داند اینتر در واقع آخرین فرصت و پیشنهاد بزرگ وی در زندگی ورزشی است. همچنین رئال مادرید در 5 سال اخیر 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده و به همه چیز رسیده است و ستاره کروات حس می کند دیگر انگیزه ای برای فتح جام های جدید وجود ندارد.

 

اما نکته مهم دیگر برخورد نامناسب رئال مادرید با رونالدو بوده که به نوعی برای ستاره کروات هشدار محسوب شده است. مودریچ حس می کند اگر امسال از لوس بلانکوس جدا نشود، سال بعد با برخورد تندی این اتفاق رخ خواهد داد و همچنین بدون حضور ستاره ای مانند رونالدو، شانس قهرمانی کمتر از گذشته است. بعد از موفقیت در انگلیس و اسپانیا، مودریچ به دنبال یک چالش جدید است و ایتالیا مقصد جذابی برای او خواهد بود.

نقل و انتقالات اروپا 2019-2018 اینتر میلان لوکا مودریچ نقل و انتقالات اروپا یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا 2019 2018 اینتر میلان لوکا مودریچ نقل و انتقالات اروپا یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!